RR vogue 2003 ombouwen naar diesel

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
luny67

RR vogue 2003 ombouwen naar diesel

Bericht door luny67 »

Ik zou wel een diesel motorblok in mijn Range Rover 4.4 vogue (benzine) willen hebben.

Weert iemand of dit mogelijk is? En wat moet ik dan allemaal aanpassen / vervangen?

mvg Armand
luny67

Re: RR vogue 2003 ombouwen naar diesel

Bericht door luny67 »

Hij is van 2003 overigens
ToyRoverlander

Bericht door ToyRoverlander »

Daar zou ik niet eens aan beginnen gezien de hoeveelheid electronica in zo'n ding. Als je een diesel wilt kun je beter deze verkopen en een diesel kopen..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..
Bart van Dessel

Bericht door Bart van Dessel »

Ik heb hier nog een 200 tdi'tje liggen, onverwoestbaar, wil ik wel ruilen met je 4.4i
Nee, zonder gekheid, verkoop deze en koop een originele diesel, ombouw is zo goed als onmogelijk.

Gr, Bart
arthur verhalle

Bericht door arthur verhalle »

Onmogelijk is het niet, wel duur. En welke diesel wil je er dan in zetten? De TD6?

Arthur
mirza.denhond@hotmail.com

Bericht door mirza.denhond@hotmail.com »

Ik heb een tussenplaat liggen om een Indénor Diesel (Peugeot) te koppelen aan een LR versnellingsbak waar vroeger een V motor tegenaan zat.
RoLandrover

Bericht door RoLandrover »

in tegenstelling tot een andere Armand(wiens papa in een kleinere kar rijdt dan de mijne ) leeft deze al in het 2e millennium,

en zal de pasplaat niet passen op deze RR. Kleine generatiekloof.

En inderdaad, ombouwen met die auto is geenzins de moeite waard. Alles wat je er in zou willen hebben is al duurder dan het prijsverschil met verkopen van deze en aanschaf van een andere. en dan nog niet eens tijd mee gerekend.

Een maat van me heeft hier nog een hele mooie zwarte p38 BMW 2.5TDI te koop. Is veel aan gedaan om hem goed te onderhouden.
grtn

RoLandRover
Plaats reactie