Wat tips voor Marokko

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
jos, 109, 110

Wat tips voor Marokko

Bericht door jos, 109, 110 »

Hallo, Wij zijn rond oud en nieuw in Marokko geweest. 2 weken daar. Prima te doen en geweldig. Kan ik iedereen aanraden. Hierbij wat nuttige adressen en een enkele tip.
LR dealer in Marakech. Prima, onderdelen op voorraad en goedkoop. Klant vriendelijk. Hier je auto een grote beurt laten geven.
CAMP MARRAKECH N31 42.411 W7 59.405 schoon rustig en met zwembad en taxiservice naar centrum. prima
Camping Fes, International. Zeer smerig en slecht en duurste van heel Marokko
Camp Fes, diamant vert. zeer oud en vervallen, maar schoon en beter en goedkoper dan international. N33 59.162 W5 01.122
Erg chebbi LE PETITPRINCE 311210 N31 05.881 W4 00.372 prima camping. Schoon goed eten.
GARAGE SAHARA ZARAGORA N30 19.375 W5 50.316
Camp ben ali. slecht geen water. N30 11.272 W5 33.323 In de buurt van Zagorra naar de Zandduinen
Groet Jos
Op de route van Tagounite naar Mergouza langs de Algarijnse grens, zijn 3 Auberges. Deze vonden wij schoon en zeer vriendelijk personeel. kregen gratis brood toen we langskwamen en het wilde kopen. Zelfs na aandringen wilden ze geen geld hebben. CAMP MARABOUT 311210 31-DEC-10 10:20:14 N30 38.453 W4 45.022
hans binatang

Re: Wat tips voor Marokko

Bericht door hans binatang »

Dat zijn tips waar je wat aan hebt, maroc staat bovenaan mijn lijstje, heb je nog foto's om in de stemming te komen

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/03/2011 19:14 door hans binatang.
pjcfranken@ziggo.nl

Bericht door pjcfranken@ziggo.nl »

Beste Jos ,
Bedankt, heb de pag. toch maar even uitgeprint, voor m'n route map.De camping Int. in Fes is mij bekend, vond de stad Fes helemaal niet geweldig,
heb daar niet de vriendelijkheid aangetroffen, die in het zuiden zo typerend is.
groet Peter
jos

Bericht door jos »

hans binatang Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dat zijn tips waar je wat aan hebt, maroc staat
> bovenaan mijn lijstje, heb je nog foto's om in de
> stemming te komen

Vreselijk veel, maar heb kleine selectie van 3oo stuks. Het is echt geweldig. Kom maar eens langs ik woon in Huizen
Plaats reactie