Heeft iemand enig idee hoe ik mijn lmm op vol open kan zetten als ik op gas rij?
Vroeger waren daar wel apparaatjes voor.
Die luchtklep belemmert de flow, waardoor hij niet blijft lopen op lpg alleen als ik boven de 3000 toeren blijf.
Het liefst knutsel ik zelf iets inelkaar.
by the way, hij start op benzine en dit wil ik graag zo houden.
Groetjes,
Jeroen
lmm open blokkeren ivm lpg
-
Peterm
Re: lmm open blokkeren ivm lpg
Waarom bouw je niet meteen om naar een 3.9 efi systeem met hittedraad meting? is veel betrouwbaarder dan het oudere flap systeem. Denk dat je met een beetje zoeken voor hetzelfde geld als een aanpassing aan je lmm en CUX14 compleet met bedrading en aanbouwdelen hebt.
P.
P.
-
Benno
Weet je zeker dat het door de LMM komt, meeste gasmotoren hebben net een kleinere inlaat nodig dan op benzine om meer luchtsnelheid en menging te krijgen
groet,
Benno
groet,
Benno
-
jeroen
Peterm Schreef:
-------------------------------------------------------
> Waarom bouw je niet meteen om naar een 3.9 efi
> systeem met hittedraad meting? is veel
> betrouwbaarder dan het oudere flap systeem. Denk
> dat je met een beetje zoeken voor hetzelfde geld
> als een aanpassing aan je lmm en CUX14 compleet
> met bedrading en aanbouwdelen hebt.
>
> P.
Dit lijkt me ook wel een aardige optie, enig idee wat ik daar allemaal voor nodig heb?
Lijkt me een compleet andere motorkabelboom?
Groet,
Jeroen
> Waarom bouw je niet meteen om naar een 3.9 efi
> systeem met hittedraad meting? is veel
> betrouwbaarder dan het oudere flap systeem. Denk
> dat je met een beetje zoeken voor hetzelfde geld
> als een aanpassing aan je lmm en CUX14 compleet
> met bedrading en aanbouwdelen hebt.
>
> P.
Dit lijkt me ook wel een aardige optie, enig idee wat ik daar allemaal voor nodig heb?
Lijkt me een compleet andere motorkabelboom?
Groet,
Jeroen
-
jeroen
Benno Schreef:
> Weet je zeker dat het door de LMM komt, meeste
> gasmotoren hebben net een kleinere inlaat nodig
> dan op benzine om meer luchtsnelheid en menging te
> krijgen
>
> groet,
>
> Benno
Ik kan een systeem op de omvl verdamper bouwen die via een motor vacuum een membraam uitschakeld in de verdamper . hij verzuipt nu namelijk ontzettend op lpg, omdat de lmm nagenoeg dicht zit en de motor bij stationeer een groter motor vacuum heeft dan bij vollast of deellast. maar dit vind ik niet zo'n super idee.
Die klep is nutteloos als je op lpg rijdt en een grote weerstand. hij moet of open of weg, maar ik wil nog wel op benzine kunnen rijden.
Wie zou mij kunnen helpen met het samen stellen van een 3.9 pakket met spiraal in de lmm werkend op mijn 3.5? of een betere oplossing.
Groetjes Jeroen
> Weet je zeker dat het door de LMM komt, meeste
> gasmotoren hebben net een kleinere inlaat nodig
> dan op benzine om meer luchtsnelheid en menging te
> krijgen
>
> groet,
>
> Benno
Ik kan een systeem op de omvl verdamper bouwen die via een motor vacuum een membraam uitschakeld in de verdamper . hij verzuipt nu namelijk ontzettend op lpg, omdat de lmm nagenoeg dicht zit en de motor bij stationeer een groter motor vacuum heeft dan bij vollast of deellast. maar dit vind ik niet zo'n super idee.
Die klep is nutteloos als je op lpg rijdt en een grote weerstand. hij moet of open of weg, maar ik wil nog wel op benzine kunnen rijden.
Wie zou mij kunnen helpen met het samen stellen van een 3.9 pakket met spiraal in de lmm werkend op mijn 3.5? of een betere oplossing.
Groetjes Jeroen
-
kroes50
Hoi Jeroen,
Ik heb een compleet systeem voor je liggen.
Mail me maar.
Grt.
Pieter
Ik heb een compleet systeem voor je liggen.
Mail me maar.
Grt.
Pieter