trilling RRC bij 130km
-
crazy mud
trilling RRC bij 130km
Goedemiddag prikkers,
Ik ben de gelukkige eigenaar van een RRC 3.9 uit 1995, een geweldige auto alleen trilt hij (soms) bij 130km per uur.
De wielen zijn gebalanceerd maar het probleem is niet over, waar kan ik verder zoeken om de trilling weg te krijgen.
groet,
Peter
Ik ben de gelukkige eigenaar van een RRC 3.9 uit 1995, een geweldige auto alleen trilt hij (soms) bij 130km per uur.
De wielen zijn gebalanceerd maar het probleem is niet over, waar kan ik verder zoeken om de trilling weg te krijgen.
groet,
Peter
-
crazy-mud
Re: trilling RRC bij 130km
Speling op de bushes kan ik controleren door er een koevoet tussen te zetten, maar hoe controleer ik de andere mogelijkheden?
-
bram-rrc
stuurdemper gaat ie niet van trillen.
Kruisjes van de aandrijfassen controleren op speling. Best als de as eronderuit is.
Teveel speling op de tussenbak, thv de flensen (had ik met mijn gare borgwarner bak)
Of gewoon 120 rijden, is hard zat met zo'n zwabber bak
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/02/2011 16:00 door bram-rrc.
Kruisjes van de aandrijfassen controleren op speling. Best als de as eronderuit is.
Teveel speling op de tussenbak, thv de flensen (had ik met mijn gare borgwarner bak)
Of gewoon 120 rijden, is hard zat met zo'n zwabber bak
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/02/2011 16:00 door bram-rrc.
-
oudijzer
al je achterdif bekeken bij mij was dit het euvel alleen tussen de 110 en 125
-
roony
Tja, ik zou de aandrijfassen er eens onderuit halen en voorzien van nieuwe kruisjes.
En als het dan niet is opgelost de bushes.
Succes,
Roony
En als het dan niet is opgelost de bushes.
Succes,
Roony
-
crazy mud
Dank jullie wel, ik zal de assen er eens onderuit halen en vast kruisjes bestellen.
En Bram, 120 kan natuurlijk ook, maar met 130 zwabbert hij echt nog niet. ( en op de tomtom rij je dan net 120)
Ik wil gewoon dat het kan.
En Bram, 120 kan natuurlijk ook, maar met 130 zwabbert hij echt nog niet. ( en op de tomtom rij je dan net 120)
Ik wil gewoon dat het kan.