Hallo,
een tijd geleden waren er nieuwe schutborden voor een Defender te koop bij Vis landrover suplies.
Ze waren [leger]groen voor 400 ex. btw. zijn inmiddels uitverkocht maar de foto staat nog steeds op hun website.
Wie heeft net als ik zo'n schutbord gekocht?
De gaten van het ruitenwissermechaniek zijn niet rond maar ovaal, natuurlijk kunnen we het mechaniek erdoorvoeren en vastdraaien, maar vroeg of laat zal het heen en weer gaan schuiven.
Ik ben geintereseerd in hoe andere mensen dit opgelost hebben.
Met vriendelijke groeten,
Roel
schutbord Vis
-
ErikH110
Re: schutbord Vis
Ik heb ook zo'n schutbord gebruikt. Je kan het mechanisme gewoon monteren met behulp van een carroseriering. Wel de ringen even in vorm knippen en zwart spuiten met de spuitbus, dan vallen ze niet zo op. Ik heb ook een beetje ruitenkit gebruikt om het waterdicht te maken. Ik had ook twee gaten over en daar heb ik even de juiste dopjes voor besteld. Tot nu toe in 2 jaar gebruik geen problemen gehad met deze montage. Alles blijft gewoon op z'n plek zitten.
groet,
erik
groet,
erik
-
roel boerekamp
Re: schutbord Vis
Hoi Erik,super dat je reageert!!
De passende dopjes voor de overgebleven gaten, waar heb je die destijds besteld?
Roel Boerekamp
De passende dopjes voor de overgebleven gaten, waar heb je die destijds besteld?
Roel Boerekamp