startblokkering gaat niet uit
-
paul be
startblokkering gaat niet uit
de defender blijft in startblokkering zomaar ineens. batterij van 1 handset nagemeten en die is goed.
waarom wordt ineens beide sleutels niet meer herkend?
defender 110 300TDi
waarom wordt ineens beide sleutels niet meer herkend?
defender 110 300TDi
-
Bart van Dessel
Re: startblokkering gaat niet uit
Doe er toch maar 's nieuwe batterijen in, je kunt wel de goede voltage meten maar dat is onbelast,
Gr, bart
Gr, bart
-
ErikRRCV8
Re: startblokkering gaat niet uit
Sta je bij schuifdeuren oid? Onze disco 2 had daar nml nog wel eens last van..
-
Marc-my-Words
Re: startblokkering gaat niet uit <schuifdeuren>
ErikRRCV8 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Sta je bij schuifdeuren oid? Onze disco 2 had daar
> nml nog wel eens last van..
Schuifdeuren ...
Ik reed al eens 150 km/u .... op de fiets, terwijl hij stilstond bij een soort V&D (in Frankrijk).
(En omgekeerd deed mijn draadloze fietscomputer al eens een afstandbediend tuinhek open.)
Marc
O ja, batterijtjes kunnen moe zijn, maar het kunnen ook de contactjes zijn, en het kan zijn dat je met de afstandbediening een paar keer aan-uit moet doen om de auto weer even "bij te leren" (als je het alarm weinig gebruikt lijkt het wel alsof de herkenning zoek raakt, in ieder geval bij een Td5).
> Sta je bij schuifdeuren oid? Onze disco 2 had daar
> nml nog wel eens last van..
Schuifdeuren ...
Ik reed al eens 150 km/u .... op de fiets, terwijl hij stilstond bij een soort V&D (in Frankrijk).
(En omgekeerd deed mijn draadloze fietscomputer al eens een afstandbediend tuinhek open.)
Marc
O ja, batterijtjes kunnen moe zijn, maar het kunnen ook de contactjes zijn, en het kan zijn dat je met de afstandbediening een paar keer aan-uit moet doen om de auto weer even "bij te leren" (als je het alarm weinig gebruikt lijkt het wel alsof de herkenning zoek raakt, in ieder geval bij een Td5).
-
paul be
oke, kan want ik zet nooit alarm aan. ik had nu dus even na wat controles van zekeringen ed, alarm eens een keer aan en uit gezet, toen ging die weer. contactjes van de batterij ook schoongemaakt.
defender 110 300TDi
defender 110 300TDi
-
pascal ubags
zie . 110 300tdi,
vanaf 97 buiten het alarm, (3xknipperen bij inschakelen op afstandsbediening, voor en na 97) heeft de 300tdi na 98 of 97 een start onderbreking gekregen, die zit als een spoel om je contaktslot, in de afst,bed zit een zenzor, die activeert dit.
als de afst bed, lage bat krijgt ( of hij te ver af hangt in je sleutelbos), gaat bij het starten ( wat hij dan niet doet maar ik bedoel de startstand) het motormangetmant lampje branden, rode links, probeer maar eens te starten zonder afst bed, bij het stuurslot.
probleem meestal zwakke batt.
gr pascal
vanaf 97 buiten het alarm, (3xknipperen bij inschakelen op afstandsbediening, voor en na 97) heeft de 300tdi na 98 of 97 een start onderbreking gekregen, die zit als een spoel om je contaktslot, in de afst,bed zit een zenzor, die activeert dit.
als de afst bed, lage bat krijgt ( of hij te ver af hangt in je sleutelbos), gaat bij het starten ( wat hij dan niet doet maar ik bedoel de startstand) het motormangetmant lampje branden, rode links, probeer maar eens te starten zonder afst bed, bij het stuurslot.
probleem meestal zwakke batt.
gr pascal
-
Marc-my-Words
paul be Schreef:
> oke, kan want ik zet nooit alarm aan. ik had nu
> dus even na wat controles van zekeringen ed,
> alarm eens een keer aan en uit gezet, toen ging
> die weer. contactjes van de batterij ook
> schoongemaakt.
Precies, is ook mijn ervaring. Langer geen alarm gebruikt en ineens .... gedoe.
Dus zo nu en dan het alarm toch maar gebruiken zelfs al woon je in de meest betrouwbare buurt.
Marc
> oke, kan want ik zet nooit alarm aan. ik had nu
> dus even na wat controles van zekeringen ed,
> alarm eens een keer aan en uit gezet, toen ging
> die weer. contactjes van de batterij ook
> schoongemaakt.
Precies, is ook mijn ervaring. Langer geen alarm gebruikt en ineens .... gedoe.
Dus zo nu en dan het alarm toch maar gebruiken zelfs al woon je in de meest betrouwbare buurt.
Marc