update cd navigatie discovery 3
update cd navigatie discovery 3
ik heb hem binnen...de nieuwste...nu hoop ik geen afgesloten wegen en fietspaden meer opgestuurd te worden..
maar nu mijn vraag...geen handleiding...
kan ik gewoon die CD erin stoppen?
of moet ik de sleutel in een bepaalde stand zetten?
motor aan of uit?
(geen idee en het staat er ook niet bij...
wie weet het?
groetjes miranda..
namens mijn famillie mijzelf drabber en murphy..voor jullie alleen een goed uit einde...maak er een mooi feest van...en zorg dat je alle lichaams onderdelen in tact houd..
maar nu mijn vraag...geen handleiding...
kan ik gewoon die CD erin stoppen?
of moet ik de sleutel in een bepaalde stand zetten?
motor aan of uit?
(geen idee en het staat er ook niet bij...
wie weet het?
groetjes miranda..
namens mijn famillie mijzelf drabber en murphy..voor jullie alleen een goed uit einde...maak er een mooi feest van...en zorg dat je alle lichaams onderdelen in tact houd..
Re: update cd navigatie discovery 3
nou ben al iets verder...
stoel omhoog en naar voren...sleutel stand in 1
dat gedaan zit ik tegen de achterkant van dat kastje aan te kijken...
dus stoel helemaal naar achteren...
maar daar bij je benen zit een klep.precies voor de dvd lezer..die ik er niet af krijg...zou wel lukken met geweld maar dat is ook zonde...weet iemand hoe dat werkt?...voordat ik de boel aan barrels trek?
stoel omhoog en naar voren...sleutel stand in 1
dat gedaan zit ik tegen de achterkant van dat kastje aan te kijken...
dus stoel helemaal naar achteren...
maar daar bij je benen zit een klep.precies voor de dvd lezer..die ik er niet af krijg...zou wel lukken met geweld maar dat is ook zonde...weet iemand hoe dat werkt?...voordat ik de boel aan barrels trek?
ja dit is precies de handleiding die ik thuis heb....en daar staat dus niet in hoe ik die klep verwijderd krijg om bij mijn dvd speler te komen..
maar in iedergeval bedankt
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31/12/2010 18:32 door serine.
maar in iedergeval bedankt
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31/12/2010 18:32 door serine.
hoi
mijn navigatie is inmiddels ook al ver over de datum, waar vind ik zo'n cd/dvd tegen een aantrekkelijk tarief ?
mijn navigatie is inmiddels ook al ver over de datum, waar vind ik zo'n cd/dvd tegen een aantrekkelijk tarief ?
ik googelde navigatie dvd dicovery in...en toen kwamen er allemaal aanbieders naar voren...gewoon gecopieerde...
ik heb gewoon een orriginele bij mijn garage besteld voor 199..
met die verstande dat hij hem even plaatsen zou...maar hij stuurde hem per post op..
(*hij zit er overigens nog niet in ....omdat ik nog steeds niet weet hoe ik die klep weg krijg...dus als iemand dat per ongeluk weet ...hoor ik dat graag
ik heb gewoon een orriginele bij mijn garage besteld voor 199..
met die verstande dat hij hem even plaatsen zou...maar hij stuurde hem per post op..
(*hij zit er overigens nog niet in ....omdat ik nog steeds niet weet hoe ik die klep weg krijg...dus als iemand dat per ongeluk weet ...hoor ik dat graag
Voor diegenen die dit niet weten. De speler zit onder de linker voorstoel. Deze stoel zet je in de hoogste en voorste stand. Daarna kan je met je hand bij de voorkant van de speler. Aan de linker kant zit een vergrendeling met een schuifknop. Deze in stand open zetten. Het contact van de auto moet minimaal in stand I. Werp de dvd uit met de eject knop aan de rechterkant van de dvd speler en plaats de nieuwe dvd en vergeet de speler niet te vergrendelen. Klaar is serine.
Dat hoop ik wel voor Miranda want dat is al weer een paar jaar geleden dat ze dit probleempje had
Groeten Neef Henk
Groeten Neef Henk