graag zou ik van jullie vernemen of ik mijn mechanische vacuumpomp 300 tdi door een elektro pomp kan vervangen.
zag een hella vacuumpomp staan is dat wat.
Wim
mechanische vacuumpomp/elektro pomp
-
Wim Janssen
Re: mechanische vacuumpomp/elektro pomp
Wim,
Als verkoper ben ik natuurlijk bevooroordeeld, maar ja, dat kan zeker. Je had me al gemailt en ik heb je ook al mijn telefoonnummer gemailt. Ik begreep dat je mechanische meerdere malen defect geraakt is, maar je weet niet waarom. Je kunt de oorzaak voor dit euvel zoeken en dan terug gaan naar een mechanische, maar een elektrische werkt net zo goed.
Met vriendelijke groeten
Wim Janssen
Land Rover 110 CSW V8 1983 "William"
Land Rover Series II 1959 "The Mrs"
[wim-janssen.fotopic.net]
Als verkoper ben ik natuurlijk bevooroordeeld, maar ja, dat kan zeker. Je had me al gemailt en ik heb je ook al mijn telefoonnummer gemailt. Ik begreep dat je mechanische meerdere malen defect geraakt is, maar je weet niet waarom. Je kunt de oorzaak voor dit euvel zoeken en dan terug gaan naar een mechanische, maar een elektrische werkt net zo goed.
Met vriendelijke groeten
Wim Janssen
Land Rover 110 CSW V8 1983 "William"
Land Rover Series II 1959 "The Mrs"
[wim-janssen.fotopic.net]
-
westfries
Re: mechanische vacuumpomp/elektro pomp
Ik heb in mn serie's een hella vacuumpomp
werkt perfeckt wel even na het starten de rem even indrukken zodat je een beetje vacuum hebt om te remmen
werkt perfeckt wel even na het starten de rem even indrukken zodat je een beetje vacuum hebt om te remmen