Waarom?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Frans Bonnes

Waarom?

Bericht door Frans Bonnes »

De titel zal voor een heleboel wel genoeg zeggen.

fb
Vossehoff

Re: Waarom?

Bericht door Vossehoff »

Hebben ze hem nu alweer verwijderd?

Ben nu eigenlijk ook wel benieuwd waarom en door wie. Erick is dan misschien niet echt slim bezig, maar dat neemt niet weg dat hij zijn mening moet kunnen geven. Hij lijkt zo wel gelijk te hebben over het stukje dat hij systematisch wordt verwijderd van de prik.

Gr. Niels
Bert Dijkema

Bericht door Bert Dijkema »

Hij mag zeker zijn mening geven, maar het gezeik is nu bijna een jaar geleden begonnen, en de meeste mensen zullen hem wegklikken omdat ze er genoeg van hebben om steeds zijn negatieve babbel maar weer aan te horen.

Het oplossen van dit geschil lukt toch niet via het prikbord.

[landrover.prikpagina.nl]

Bert
Frans Bonnes

Bericht door Frans Bonnes »

Maar het was wel mijn topic.

fb
Vossehoff

Bericht door Vossehoff »

Ik weet de geschiedenis, maar het is zoals jij zegt; wegklikken. Dus niet verwijderen, daarmee veroorzaak je alleen maar stennis in plaats van een uitstervende belangstelling.

Laat hem lekker zijn verhaal doen. Ik ben het er ook niet mee eens zoals hij het doet, maar het idee van een forum is dat iedereen zijn mening en verhaal kan geven (desnoods honderd keer). Als je er last van hebt moet je gewoon geen posts meer van hem openen (en met dat principe sterven dit soort dingen altijd uit op een forum).

Just my two cents.

Gr. Niels
Vossehoff

Bericht door Vossehoff »

Maakt het wel interresant nietwaar ... :-P

Wie besluit er dat dit soort dingen verwijderd moeten worden en hoe ver ga je daar in door. Ben ik de volgende omdat ik het niet eens ben met het beleid, of jij omdat je er steeds op terug komt? (ok, gekkigheid natuurlijk, maar het principe lijkt me duidelijk)

Gr. Niels
serine

Bericht door serine »

ik heb jou niet weggeklikt.
ik ben zo en zo niet zón klikker

waarom? misschien omdat 5 mensen het reden genoeg vonden om weg te klikken.
Bram109

Bericht door Bram109 »

Met 5 red je het niet. Moeten er 10 zijn.
Heeft Aad K me een keer verteld.

Bram.
serine

Bericht door serine »

ok...dat kan inderdaad..
ignace

Bericht door ignace »

Iedereen heeft het recht om zich te uiten in een democratie? Of niet soms? Alhoewel Erick agressief/asertief tekeer ging vind ik ook dit nog geen reden tot uitsluiting!

Ignace
Paul Stroink

Bericht door Paul Stroink »

Ik denk dat door al dit wegklikken/verwijderen alleen maar bereikt wordt dat Erick zich steeds meer belazerd voelt, dan niet meer alleen door Marcel maar ook door ons/ de beheerder. Waarschijnlijk zal dit tot gevolg hebben dat hij het steeds weer opnieuw blijft proberen.

Als de berichten gewoon blijven staan volgen er misschien wat discussies waar niet iedereen op zit te wachten, maar kán Erick wel zijn verhaal doen en zijn frustraties uiten. Waarschijnlijk zal de berichtenstroom dan wel gaan stoppen.

Want bij wie de fout ook ligt, Erick voelt zich belazerd, en dat is geen fijn gevoel, hij komt hier vast niet om onrust te zaaien, maar hoopt hier begrepen te worden en misschien verzacht dat de pijn van zijn miskoop.
Richard78

Bericht door Richard78 »

Ik kan me inderdaad zo voorstellen dat men zich zo beginnen te ergeren aan het terugkerende gezeur hierover dat men het gewoon wegklikken. Er is al een hoop advies gegeven en een hoop gezegd wat allemaal niet heeft geholpen. Hij blijft zich op deze manier uiten wat je ook zegd (positief of negatief). Het negeren en gewoon ergens anders over beginnen, vooral het onzinnige, was denk ik ook een methode om hem duidelijk te maken hoe onzinnig het eigenlijk is.

Ik zeg niet dat wegklikken de oplossing is maar voor velen out of sight out of mind.

Persoonlijk denk ik dat gewoon negeren de beste methode is. Geen aandacht geven krijgt hij ook geen voldoening.

Richard78
Cor van Haaren

Bericht door Cor van Haaren »

Kunnen we niet gewoon een www.helperickdewinterdoor.nl opzetten, kunnen andere mensen gewoon doorgaan met genieten van hun hobby, : )
Jurriaan

Bericht door Jurriaan »

Vond het voorstel van Martin helemaal geen gekke. Allemaal een klein bedrag inleggen en dat project van Erick kopen om vervolgens het te verloten op de eerste de beste Prikkersdag

Jurriaan.
serine

Bericht door serine »

vond ik nou ook
Rene110V8

Bericht door Rene110V8 »

Ik steek mijn centen liever in een orgineel Landrover chassis dan dat ik die lullo ga helpen, die koste wat het kost zijn gelijk wil halen. Als je iets koopt ben je zelf verantwoordelijk en moet je je ogen goed de kost geven. Als later blijkt dat het niet is wat je dacht dat het was hebben je ogen je dus belazerd. Als je iets koopt waar je de ballen verstand van hebt neem je iemand mee die wel weet waar ie het over heeft.

Groeten Rene110V8

Landy: 26-02-1983 110 3.5L V8 LHD
Dougie: 19-09-1984 110 3.5L V8 RHD

[landrover110v8.fotopic.net]
serine

Bericht door serine »

ik vond het wel een goed idee,

domweg omdat het een mooie afkoop som is voor onze vrijheid

hij van zijn probleem af...en wij van hem

ik vond het wel een goede deal
Rene110V8

Bericht door Rene110V8 »

Elke investering in dat soort volk staat gelijk aan geld weggooien. Hij moet en zal namelijk zijn gelijk willen hebben. Dit soort volk zal niet rusten voordat ie een ander kapot heeft gemaakt.

Hoe ik over dit soort denk zal ik niet in het openbaar ventileren, ben namelijk bang dat ik de eerste ben die een ban krijgt en dan kan ik niet meer aan de keukentafel (lees: prikkerspagina) zitten

Groeten Rene110V8

Landy: 26-02-1983 110 3.5L V8 LHD
Dougie: 19-09-1984 110 3.5L V8 RHD

[landrover110v8.fotopic.net]
serine

Bericht door serine »

dat laatste zou inderdaad jammer zijn....
neef Henk

Bericht door neef Henk »

Heerlijk, ik smul van dit soort topics. Mijn vrouw heeft Gooise Vrouwen, GTST etc en ik heb de prikkerspagina !

Groeten neef Henk
(die gisteren bewust een kat in de zak heeft gekocht)
bas88pickup

Bericht door bas88pickup »

Ik denk dat je gelijk hebt Paul, ik zie het ook zo, en met zijn verhaal gelezen, heb ik nog niks kwetsends, ongepast of ongewenste reclame gezien. Idd alleen het verhaal van iemand die zich gen...d voelt. Ik zou dat ook kwijt willen.

Blijft uiteraard het feit dat je op onbegrip kunt en moet rekenen, omdat anderen er wel een goede ervaring hebben opgedaan.

Door wegklikken bereik je alleen maar dat het steeds weer opduikt, Btw word door wegklikken een bericht automatisch verwijdert, of wordt dan een seintje aan de webmaster gegeven, zodat die de inhoud kan wegen?

Gr, Bas
JAn Willem

Bericht door JAn Willem »

Praatjes vullen geen gaatjes

Klinkt lullig maar ja dat is het wellicht ook wel die hele situatie.

Meer kan ik er niet van maken.

Ben ik ff blij dat ik een gouden gok heb gewaagd toen ik in Engeland het kamelending kocht.
Ik hoef alleen maar het chassis te vervangen een ander diff te zoeken remleidingen op nieuw aanleggen en nog wat reutemeteut.
Dus mij hoor je niet klagen niet

JW
serine

Bericht door serine »

en laten wij eerlijk wezen...een beetje knutselen aan je laro is toch gewoon ook leuk
Davy

Bericht door Davy »

Je topic staat er weer....
henkie laro

Bericht door henkie laro »

moi davy.en daar is toch niks mis mee.ik vind dat frans wel gelijk heeft .je moet goede en slechte dingen kunnen tikken op dit bord daar leer je van denk ik . je moet ook niet tever gaan .grten henkie laro
Plaats reactie