Restaurants Sclayn
-
Tom_RRC
Restaurants Sclayn
Heren/dames,
Heeft er iemand goede aanbevelingen voor restaurants in omgeving Sclayn? Het liefst een beetje op loopafstand (max 4km), maar iets verder is ook goed.
Alvast bedankt,
Tom
Heeft er iemand goede aanbevelingen voor restaurants in omgeving Sclayn? Het liefst een beetje op loopafstand (max 4km), maar iets verder is ook goed.
Alvast bedankt,
Tom
-
Alex aka Grizzly
Re: Restaurants Sclayn
Geen idee of het er nog is maar als je via het kampeer terrein het terrein verlaat en je gaat beneden linksaf is er binnen 2 a 3km een restaurantje waar je kan tafelBBQ-en was toen goed te eten en ze keken niet raar als je volledig onder de modder binnenkwam.
mvg
Alex / Grizzly
Landrover Defender 110
[www.lr-discovery.nl]
mvg
Alex / Grizzly
Landrover Defender 110
[www.lr-discovery.nl]
-
Joep
of rechts af, kruispunt met stoplichten oversteken. Linkerhand supermarkt meen ik, rechter kant een pizza hut
-
bram-rrc
stukje verder die kant op in, waar de winkels beginnen, zit een hele goeie italiaan. helemaal niet duur.
zijstraat rechts van de hoofdweg. ergens...
zijstraat rechts van de hoofdweg. ergens...
-
Eric
wanneer ga je heen ??
Wij gaan in het weekend van 13 en 14 november heen met een groepje !!
Wij gaan in het weekend van 13 en 14 november heen met een groepje !!
-
Tom_RRC
Heren,
Bedankt!
Hebben jullie via Google-Maps een adresje, of is het met deze aanwijzigingen probleem te vinden?
Groet, Tom
Bedankt!
Hebben jullie via Google-Maps een adresje, of is het met deze aanwijzigingen probleem te vinden?
Groet, Tom
-
Tom_RRC
Hoi Eric,
Zou gezellig geweest zijn. Alleen wij vertrekken morgen al
....
Ik post de foto's wel, dan kan je de hele week al op voorbereiden!
Groet, Tom
Zou gezellig geweest zijn. Alleen wij vertrekken morgen al
Ik post de foto's wel, dan kan je de hele week al op voorbereiden!
Groet, Tom
-
Eric
haha ja doe dat maar,,
Zit ook al constant op youtube te kijken stonden nu weer nieuwe filmpjes op van 1 of andere challenge zag er erg zwaar uit.
gelukkig komen we redelijk geprepareerd.. !!
Zit ook al constant op youtube te kijken stonden nu weer nieuwe filmpjes op van 1 of andere challenge zag er erg zwaar uit.
gelukkig komen we redelijk geprepareerd.. !!
-
Arjan
Eric,
Hoe oud waren die you tube filmpjes en heb je de link nog?
Gr Arjan
Hoe oud waren die you tube filmpjes en heb je de link nog?
Gr Arjan
-
Tom_RRC
Ze zijn er wel... Zelfs filmpjes... Het terrein aan de rechterkant is behoorlijk onbegonnen werk als je geen lier hebt. De rest is te doen. Wel een gaaf terrein hoor!! De moeite waard!!
Overigens zijn er restaurants genoeg in de omgeving, dus dat is geen probleem.
Ik zal vanavond wat foto's gaan plaatsen.
Overigens zijn er restaurants genoeg in de omgeving, dus dat is geen probleem.
Ik zal vanavond wat foto's gaan plaatsen.
-
Tom_RRC
Een RRC '86.
2" verhoogd en Mud banden eronder. Verder niets bijzonders. Verhoging is wel erg prettig.
Banden moet je niet teveel zorgen over maken. Een kameraad van mij had afgelopen weekend General Grabbers AT2 eronder en kwam er verder mee dan BF Goodrich MT (oude versie) banden van een andere RRC. Deze banden vonden we echt tegenvallen.
Ik reed zelf met nieuwe Hankook MT en deze bevielen super!!
2" verhoogd en Mud banden eronder. Verder niets bijzonders. Verhoging is wel erg prettig.
Banden moet je niet teveel zorgen over maken. Een kameraad van mij had afgelopen weekend General Grabbers AT2 eronder en kwam er verder mee dan BF Goodrich MT (oude versie) banden van een andere RRC. Deze banden vonden we echt tegenvallen.
Ik reed zelf met nieuwe Hankook MT en deze bevielen super!!
-
Joost Nouwen
Keigaaf .
Ben dan wel een prikker met natuurlijk een laro maar wil niet zeggen dat ik van zoiets niet begin te glimlachen/kwijlen.
Op sclayn drinken we allemaal hetzelfde bier
Ongeacht het merk ........ ..........bier?
-
Eric
Okej naja dan kan ik zeker uit de voeten.
37x13.50 R15 maxxis mudzilla's met achter een sper op lucht.
37x13.50 R15 maxxis mudzilla's met achter een sper op lucht.