Greenlane's Newbury 4-11 / 7-11 plekje vrij (helaas)
-
Christiaan 90 300TDI
Greenlane's Newbury 4-11 / 7-11 plekje vrij (helaas)
Hallo,
Omdat ik meer werk aan de Defender heb en deze dus niet optijd klaar zou zijn voor de APK had ik het plan opgevat om dan maar met de Disco te gaan. De Disco echter vond het nodig om 2 dagen voor ik weer naar zee moest de geest te geven. Heb net bericht van de garage gekregen dat het blok overleden is en een ander blok, ook één met weinig km, niet op tijd in Nederland is.
Hierdoor zie ik mij helaas genoodzaakt om mijn plaatsje beschikbaar te stellen.
Evert (Westfries) de organisator van deze trip zit op dit moment ergens in donker Afrika zonder mail maar bij interesse kan je mij een berichtje sturen dan zorg ik wel dat het bij Evert terecht komt.
Groeten,
Christiaan
Stiekum hoop ik natuurlijk dat de Disco op tijd tot leven komt..........
Omdat ik meer werk aan de Defender heb en deze dus niet optijd klaar zou zijn voor de APK had ik het plan opgevat om dan maar met de Disco te gaan. De Disco echter vond het nodig om 2 dagen voor ik weer naar zee moest de geest te geven. Heb net bericht van de garage gekregen dat het blok overleden is en een ander blok, ook één met weinig km, niet op tijd in Nederland is.
Hierdoor zie ik mij helaas genoodzaakt om mijn plaatsje beschikbaar te stellen.
Evert (Westfries) de organisator van deze trip zit op dit moment ergens in donker Afrika zonder mail maar bij interesse kan je mij een berichtje sturen dan zorg ik wel dat het bij Evert terecht komt.
Groeten,
Christiaan
Stiekum hoop ik natuurlijk dat de Disco op tijd tot leven komt..........
-
Margriet
Re: Greenlane's Newbury 4-11 / 7-11 plekje vrij (helaas)
En stiekem hoop ik dat tegen die tijd jouw Defendergewoon verkocht is....
-
Margriet
Er staat op marktplaats, geloof ik, een disco td5 waarvan de rechter zijkant in de prak zit maar hij is nog rijdend en pas / al 70.000km op de teller en... last but not least... hij word in onderdelen verkocht.
beetje doorwerken dan ben je net op tijd klaar...
kom ik je wel een bakkie koffie brengen
of uh.. een pilsje... als je maar doorwerkt
beetje doorwerken dan ben je net op tijd klaar...
kom ik je wel een bakkie koffie brengen
of uh.. een pilsje... als je maar doorwerkt
-
Christiaan 90 300 TDI
Die koffie mag je ook komen brengen als ik met de Defender bezig ben. Dan kun je tussen de koffie door gelijk even het stuurhuis wisselen....
-
Margriet
hoezo.....?
krijg ik dan korting?
krijg ik dan korting?
-
westfries
Tja net terug uit de niger delta zit Chris weer op de noordzee, en kan dus niet mee jammer, en suk6 met de zieke auto's
Zet het weer even bovenaan
Zet het weer even bovenaan
-
serine
ev wil je even hier komen als je tijd heb?...krijg de ticket niet betaald...op een of andere vage wijze...zal wel iets verkeerd doen..
-
Exfietser
Dapper hoor Serine dat je met de D3 gaat.
Arnold. (Die net aan het stappen is geweest in Handan maar liever Newbury had gedaan.)
Arnold. (Die net aan het stappen is geweest in Handan maar liever Newbury had gedaan.)
-
serine
bedankt evert...zo kwam alles weer goed..
voor diegene die denken dat alle plekken nu bezet zijn?...er is nog een plek over hoor...
deze ticket behoord tot een eerdere aanmelder...
voor diegene die denken dat alle plekken nu bezet zijn?...er is nog een plek over hoor...
deze ticket behoord tot een eerdere aanmelder...
-
Exfietser
Nergens. Is zomaar een idee.
Arnold.
Arnold.