lpg in 90
-
G-men (gargamel)
Re: lpg in 90
Is al genoemd, maar ook erg goede ervaringen met RS Wouda in wormerveer.
Levert zowel de standaard OMVL voor twee carbs, als de IMPCO kit in geval je er een weber 4-barrel carb op hebt zitten.
Gerrit
Levert zowel de standaard OMVL voor twee carbs, als de IMPCO kit in geval je er een weber 4-barrel carb op hebt zitten.
Gerrit
-
Dutch-Courage
dank voor de reacties, ik ga er een paar bellen. hoeveel liter kan je kwijt onder een 90 en waar komt ie? links rechts of achter tussen het chassis?
emiel
emiel
-
neO
Wil graag even aanhaken op dit draadje: wil ook graag LPG onder de One Ten. Ondanks de nadelen van kleinere tanks lijkt me dit toch (voor mij) de beste oplossing. Hou graag de binnenruimte in stand en ik sta nu ook al om de 300 km bij een benz.station
Heb deze mogelijkheden echter nog nooit gezien (live of foto's). Mocht er iemand zijn met onderbouw.. ik hou me van harte aanbevolen.
@Emiel: misschien zijn er mogelijkheden om twee installaties met de LPG-boer te bespreken? Ik kan geen contactgegevens van je vinden, kun je mij een PM sturen?
Groet,
Raymond
Heb deze mogelijkheden echter nog nooit gezien (live of foto's). Mocht er iemand zijn met onderbouw.. ik hou me van harte aanbevolen.
@Emiel: misschien zijn er mogelijkheden om twee installaties met de LPG-boer te bespreken? Ik kan geen contactgegevens van je vinden, kun je mij een PM sturen?
Groet,
Raymond
-
sjorsboomschors/aka/PP
kunt ook twee of meer tanks doen, kunnen ze stukje kleiner, en staan ze niet zo in de weg
( Had in m'n '63-er T-Bird 220 liter in totaal, wat ook nodig was.> 6.7 liter V8 355PK= 1 op 3)
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/10/2010 17:52 door sjorsboomschors.
( Had in m'n '63-er T-Bird 220 liter in totaal, wat ook nodig was.> 6.7 liter V8 355PK= 1 op 3)
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/10/2010 17:52 door sjorsboomschors.
-
caikid
Hallo Emiel,
Ik heb voor mijn Range Rover een tank uit Engeland (http://www.tinleytech.co.uk/sizes.html) laten komen die op de plaats van de benzine tank zit.
Ideaal zo'n tank eronder geen ruimte verlies en aan de buitenkant zie je er niets van.
Ik hoop dat je er wat aan hebt
grt Marco
Ik heb voor mijn Range Rover een tank uit Engeland (http://www.tinleytech.co.uk/sizes.html) laten komen die op de plaats van de benzine tank zit.
Ideaal zo'n tank eronder geen ruimte verlies en aan de buitenkant zie je er niets van.
Ik hoop dat je er wat aan hebt
grt Marco
-
Dutch-Courage
Hallo Raymond, mail mij maar op contact at dutch-courage punt eu
groet Emiel
groet Emiel