Chassis gegalvaniseerd maar niet geheel naar mijn zin, graag jul

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Boelo

Chassis gegalvaniseerd maar niet geheel naar mijn zin, graag jul

Bericht door Boelo »

Gisteren werd mijn gegalvaniseerde 110 chassis bij mij thuis afgeleverd en bij inspectie viel mij op dat er onbehandelde plekken te zien waren. Ik heb het chassis weer retour gezonden in overleg met de chauffeur en in 2e instantie ook met het bedrijf om te bekijken of er nog wat aan gedaan kon worden.
Dezelfde dag nog werd ik gebeld, men vertelde mij dat de oorzaak te vinden is in de verontreiniging van de binnenzijde van het chassis, de kokers vullen zich met zink en de massa zink perst de verontreiniging er via kleine gaatjes, in bv. lassen, naar buiten toe uit, dit zorgt er vervolgens weer voor dat op die plekken aan de buitenzijde geen zink hecht. Ik vroeg of het misschien luchtbellen geweest konden zijn, maar dat kon volgens hen niet de oorzaak zijn, het was een oud chassis met verontreinigingen. Conclusie was, er is geen mogelijkheid voor nogmaals verzinken omdat het zuurbad wat de nieuwe zinklaag zou moeten weg-etsen teveel schade aan het chassis zou geven. Het bedrijf biedt aan de bewuste plekken na te behandelen met zinkspray. Ik heb aangegeven dat ik er niet blij mee ben, maar omdat er geen andere optie is ben ik akkoord gegaan met deze, overigens kosteloze, oplossing.
Het chassis is van te voren volledig gestraald en aan de binnenzijde heb ik het met de hogedruk reiniger en rioolrat grondig gespoeld. Deze voorbereiding heb ik ter info van te voren aangegeven en men vertelde mij dat de laatste verontreinigingen er in het zuurbad wel uit zouden gaan.

Nu heb ik er nog eens over nagedacht en de foto's nog eens bekeken. Ik heb het idee dat de oorzaak van de slecht behandelde plekken te vinden is in luchtbellen en niet (alleen) de verontreiniging.
Wat denken jullie?
Zie de foto's:
Foto-3ZGF7PWM.jpg --> mod_embed_images_loadimage('cfd109ae307820fa16bb15c5a5c1c1ab', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-3ZGF7PWM.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-3ZGF7PWM.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-3ZGF7PWM.jpg', '', 12955838, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Foto-QQIWZJCK.jpg --> mod_embed_images_loadimage('de2d838bfb48f5976c32de1a443b8cef', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-QQIWZJCK.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-QQIWZJCK.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-QQIWZJCK.jpg', '', 12955838, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Foto-Y67VZNNP.jpg --> mod_embed_images_loadimage('632e93c39c69a6bab123b2f1d3d288e8', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-Y67VZNNP.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y67VZNNP.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-Y67VZNNP.jpg', '', 12955838, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Foto-VQSMHBWP.jpg --> mod_embed_images_loadimage('1b8070db31832bcaa8318975a500a4c7', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-VQSMHBWP.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-VQSMHBWP.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-VQSMHBWP.jpg', '', 12955838, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Foto-NFZ3V8A8.jpg --> mod_embed_images_loadimage('2a9c545aa8a3b93f1005641b81297467', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-NFZ3V8A8.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-NFZ3V8A8.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-NFZ3V8A8.jpg', '', 12955838, 600, 600, 'Loading image ...', false);

LR groet,
Boelo
Foto-4WZOB63J.jpg --> mod_embed_images_loadimage('77ed987f7ed8ed8cc9811555be516e0a', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-4WZOB63J.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-4WZOB63J.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-4WZOB63J.jpg', '', 12955838, 600, 600, 'Loading image ...', false);

LR 110 CSW V8 1984
RRC V8 1971



6 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/10/2010 13:39 door Boelo.
Roelie

Re: Chassis gegalvaniseerd, graag jullie mening!

Bericht door Roelie »

Ik denk dat het verhaal van het bedrijf niet klopt als het zink de verontreiniging door die kleine gaatjes in lassen b.v. naar buiten perst dan zou er toch druk op moeten staan aan de binnen kant en dat kan toch niet met de geboorde gaten. Ik denk dan ook dat jou conclusie van luchtbellen eerder klopt.

Roelie


395.jpg --> mod_embed_images_loadimage('0f4a4c4ba003e425721cda302b1e93ca', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fleutjerovertje.nl%2F395.jpg', 'http://leutjerovertje.nl/395.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fleutjerovertje.nl%2F395.jpg', '', 12955904, 600, 600, 'Loading image ...', false);

klik hier voor foto's restauratie Leutje Rovertje
Laatste update 22 juli 2012
Joep

Re: Chassis gegalvaniseerd maar niet geheel naar mijn zin, graag

Bericht door Joep »

ik heb geen verstand van het proces maar zou het niet logisch zijn dat de vervuiling dan rondom gaten / openingen zit daar waar het naar buiten komt? Ziet er bij jou chassis niet zo uit, toch?

Joep
Ninety 2.5D County 24-01-1985
Vlijmen
Foto-L4TPFTP7.jpg --> mod_embed_images_loadimage('82a11a64b89d39235fcd13fd1a754a2d', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-L4TPFTP7.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-L4TPFTP7.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-L4TPFTP7.jpg', '', 12956050, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Boelo

Re: Chassis gegalvaniseerd maar niet geheel naar mijn zin, graag

Bericht door Boelo »

@roelie, goed argument, daar had ik nog niet aan gedacht, neem ik mee in mijn overwegingen. @Joep, idem
Thanks,
boelo
Arjan

Re: Chassis gegalvaniseerd maar niet geheel naar mijn zin, graag

Bericht door Arjan »

Zit de vervuiling aan 1 zijde van het chassis??

Zo ja dan is er vervuiling/vloeistof op het chassis blijfen liggen of terecht gekomen.
Zoals je ziet zit alle vervuiling in hoeken waar vocht kan blijfen staan.

Dit is natuurlijk ook meteen een reden waarom verzinkerijen niet staan tespringen op oude chassis en oude produkten.

A/ Het geeft vaak problemen
B/ Het dure zink bad raakt vervuilt
C/ Ontevrede klanten

Gr Arjan
Exfietser

Re: Chassis gegalvaniseerd maar niet geheel naar mijn zin, graag

Bericht door Exfietser »

Ik heb verder ook geen verstand van het proces. Maar als dat zie denk ik niet dat je de verzinkerij hier veel over kunt verwijten. Het lijkt er op of het op die plaatsen niet helemaal goed schoon geweest is. Misschien is de straler hier en daar wel een stukje vergeten. En het verhaal van het vuil dat door lassen en gaten naar buiten komt zetten vind ik ook niet heel onwaarschijnlijk. Ik kan me inderdaad voorstellen dat er vuil uit komt dat vervolgens in het bad wil gaan drijven en zich dan ophoopt in hoekjes onder het chassis. Dat is helemaal waarschijnlijk als dit soort plekjes maar aan een kant van het chassis zitten. Dat zal dan in het bad de onderzijde geweest zijn .

Jij hebt je chassis dus alleen van binnen schoon gespoten? Mijn chassis 34 jaar oud is aan de binnenzijde gelakt. En dat spuit je er natuurlijk niet uit. Het geeft wel een hoop vuiligheid in het zinkbad denk ik.

Ik heb voor mijn chassis verschillende verzinkerijen gebeld. Een aantal doen het gewoon niet en een doet het alleen als het chassis thermisch ontlakt is. Dan wordt het chassis in een zuurstofarme oven naar 450 graden gebracht waardoor alle lak en ver resten verkolen. Die worden er vervolgens met de hogedrukreiniger uit en af gespoten. Volgens zowel de verzinkerij als het ontlak bedrijf is het chassis dan van binnen en van buiten schoon en kan het zo het zinkbad in. Stralen is dan ook helemaal niet nodig. Het kost alleen wel een paar centen. Maar als ik jouw chassis zo zie Boelo denk ik dat ze toch wel een punt hebben.

Ik vind het ook redelijk coulant dat ze je chassis kosteloos nog een nabehandeling willen geven. En zo erg zijn die plekje nu ook weer niet. Met plekjes overleeft die wagen je waarschijnlijk ook wel.

Arnold.
Boelo

Re: Chassis gegalvaniseerd maar niet geheel naar mijn zin, graag

Bericht door Boelo »

Ha Arjan, ja het lijkt erop dat de meeste plekken aan de linkerkant zitten, maar ja ik heb niet zo precies gekeken omdat ik dacht dat het wel opgelost kon worden.
De verzinkerij heeft overigens niet aangegeven dat ze er niet zo happig op waren om mijn oude chassis te galvaniseren, ik ga er dan ook van uit dat ze het, net als ieder ander nieuw of oud stalen object dat ze in behandeling nemen, goed behandelen!
Mocht het dan gebeuren dat er een keer een slecht product wordt geleverd, dan hoop ik wel dat er goed wordt gekeken naar de oorzaak. Ik heb nu sterk het gevoel dat ik met een kluitje in het riet wordt gestuurd. In eerste instantie geloofde ik het plausibele verhaal, maar als je goed naar de foto's kijkt lijkt het er toch echt op dat er luchtbellen hebben gezeten op de plekken waar nu geen zink zit, en daar kan ik als klant toch weinig aan doen!

Groet Boelo
Dirk109

Re: Chassis gegalvaniseerd maar niet geheel naar mijn zin, graag

Bericht door Dirk109 »

Hallo, ik heb niet zoveel verstand van verzinken maar zou er niet mee instemmen te meer omdat ze hebben gezegd dat de laatste vervuiling er bij het zuurbad wel uit zouden gaan.Misschien kan je voorstellen om de plekken zelf schoon te maken oid en dan opnieuw te laten verzinken?
Vaak help het om zelf iets toe te stemmen om het een en ander weer voor elkaar te krijgen.
Extra zuurbad en verzinken tegen kleine meerprijs? Of de plekken laten scoeperen(vlamboogverzinken)dit kan wel pleksgewijs en naderhand.
Zinkspray gebruik ik zelf best wel vaak, maar geeft geen goede bescherming.Na verloop van tijd gaat het toch roesten.Ik zou de plekken dan laten scoeperen als dat kan.Meestal wordt dit door het straal bedrijf gedaan oid.Je zou dan een korting kunnen bedingen om dit te laten doen.
Ik weet hier in de buurt wel een klein bedrijf dit vaak bij LR onderdelen doet.(omgeving culemborg midden nederland).

Succes Dirk
Foto-UZSQTRVG.jpg --> mod_embed_images_loadimage('f2a4f5b7f13c598b44ab9e7ed84f36f2', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-UZSQTRVG.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-UZSQTRVG.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-UZSQTRVG.jpg', '', 12956249, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Rene110V8

Re: Chassis gegalvaniseerd maar niet geheel naar mijn zin, graag

Bericht door Rene110V8 »

Hoi Boelo

Ik denk dat je chassis op die plekken niet goed schoon is geweest.

Luchtbellen zijn uit te sluiten. Het chassis gaat op de zijkant en dan ook nog schuin in het zinkbad. De plekken die je ziet zitten,zitten naar mijn mening "verkeerd". Laat het chassis maar onder elke denkbare hoek in een vloeistof zakken (denkbeeldig), kloppen de onbehandelde plekken dan met elkaar?. Lucht gaat altijd naar het hoogste punt.

Groeten Rene110V8

Landy: 26-02-1983 110 3.5L V8 LHD
Dougie: 19-09-1984 110 3.5L V8 RHD

[www.twentelandrovers.nl]

[landrover110v8.fotopic.net]
marcel 2

Re: Chassis gegalvaniseerd maar niet geheel naar mijn zin, graag

Bericht door marcel 2 »

Hallo,

Ik ben het met Rene eens dat op die plekken het chassis waarschijnlijk niet goed schoon was.
In het zoutzuurbad worden deze plekken moeilijker schoon. Vooral plekken waar minder/ moeilijker stroming is.
In het zinkbad kan het zink niet bij het ijzer omdat er vuil zit, dit geeft onbehandelde plekken. Als het chassis uit het zinkbad komt, lekt deze nog na. Hierbij kan het vuil alsnog gaan mengen met het zink. Dit geeft een maanlandschap op het zink werk.

In het warmwaterbad (afspoelen zoutzuur) kan het personeel vaak zien of er genoeg gaten in het chassis zit, want dan borreld het water ( of lucht in het water) na. Dit is heel belangrijk ivm kromtrekken van het metaal.

Het chassis mag maar 1 keer gegalvaniseerd worden, omdat het metaal en vooral de lassen te zwak kunnen worden.

Groeten Marcel
Andrew Colville

Re: Chassis gegalvaniseerd maar niet geheel naar mijn zin, graag

Bericht door Andrew Colville »

Boelo, Het valt mij op de veel van de verontreinigingen op de foto's zit op plekken waar lastig bij te komen is. zink komt overal bij mits geen lucht bellen, maar hecht absolute niet op vuil staal.

Ik zou eerder vermoeden dat het een stap eerder fout is gegaan, Bij het stralen, en de je straal bedrijf niet goed heeft opgelet/de kleine rot hoekjes heeft gemist ( het is moeilijk zien in sommige straal loodsen door het stof)

En dat die troep uit het chassis is gekomen lijk mij zeer sterk, ik heb diversen oude chassis verzinkt zien worden en heb er nooit zulke plekken op gezien.

als het chassis echter na het stralen nog bewerkingen heeft onder gaan waarbij Olie, Zand, Vet, oid. uit het chassis is komen vallen dan kan het zijn dat deze de zink hebben tegen gehouden.

normaal gaat het chassis voor de zink bad ook door een aantal reiniging baden, deze zijn tevens verwarmd zodat het item niet in een keer met 450 c te maken krijgt.

Mocht de verzinkerij je niet verder willen helpen dan laat ze in ieder geval die zink spray opbrengen, laat dan evt het hele chassis in de industrie 2 k lak zetten, weg roesten zal hij toch niet meer, maar ik ben het met je eens dat het wel beter had gekund.

Kijk even voor je zelf of iets op gaat vallen , vervuiling enkel in moeilijke plekjes, of juist enkel aan een zijde, het chassis zal op zijn kant zijn verzinkt.

Groetjes Andrew

Ik snap ook niet waarom ze het chassis niet terug in het bad willen gooien, ik heb bij mijn oude werk gever vaak zat constructies terug het bad in zien gaan door fouten in het ontvetten
Joost Nouwen

Re: Chassis gegalvaniseerd maar niet geheel naar mijn zin, graag

Bericht door Joost Nouwen »

Hallo Boelo,
Verzinken van een gebruikt chassis blijft moeilijk.
Dmv stralen wordt het toch vaak niet 100% schoon en al zeker niet van binnen.
Het zuurbad is ook geen wondermiddel dat alles opvreet , helpt wel maar is ook beperkt.
Het resultaat van jou chassis is nog best acceptabel maar ik kan me voorstellen dat je het anders verwacht had.

Als het kan zou ik de plekken laten vlambooglassen , daarna zinkspray of ipv het vorige zinkcompound(koudzink) aanbrengen op de plekken.
Zinkcompound is bijna pasta , zoiets als koudmastiek maar dan van zink , goed schoon maken en dan aanbrengen.
Potje van meevragen voor als je zelf nog een beschadiging maakt.

Wil je het chassis zo opbouwen of nog in de lak zetten voor je opbouwd?
Een chassiscoat is nog beter natuurlijk , zou ook de binnenkant van het chassis behandelen voordat je opbouwd.
Nu is het makkelijker draaien , keer inspuiten , dag wachten , omdraaien en herhalen.

Ik verwacht dat er meerdere mensen dit euvel hebben meegemaakt.
Proffesioneel laten ontdoen van lak en vetten was waarschijnlijk beter geweest maar daar hangt ook een behoorlijk prijskaartje aan.

Succes .
Boelo

Re: Chassis gegalvaniseerd maar niet geheel naar mijn zin, graag

Bericht door Boelo »

Dank voor al jullie reacties, voor vele argumenten (zowel voor als tegen) valt wel iets te zeggen, maar mijn vermoeden van de luchtbellen is wel ontkracht door jullie meningen. Dat het chassis niet goed schoon zou zijn op de bewuste plekken klinkt plausibel, maar ik ben er zeker van dat iig 2 van deze plekken wel goed schoon waren (foto 2 en 3), hier heb ik of aan gelast of ze goed schoon geslepen, bovendien waren deze plekken goed gestraald, ook daar ben ik zeker van. Dat is dus vreemd en wijst wellicht op een niet zo goede behandeling door de verzinkerij. Er zijn meer plekken waar ik zeker van ben dat ze schoon waren, temeer omdat er nieuw schoon 2 mm dik staal in is gezet.
Andere plekken zoals de binnenzijde van de achterbalk heb ik niet specifiek gecontroleerd na het stralen, dus het zou kunnen dat daar vuil op het staal heeft gezeten.
de oorzaak van de slecht behandelde plekken is naar mijn mening niet alleen te wijten aan een vuile ondergrond, maar ja ga dat maar eens bewijzen, bovendien is er nu toch niet veel meer aan te doen, het chassis kan maar 1x het zinkbad in.

Al met al ben ik best wel teleurgesteld, gewoon niet tevreden met het resultaat, ik had het me anders voorgesteld. Maar het is weer een les, een volgende keer zal ik me ervan verzekeren dat het absoluut schoon is wat ik laat verzinken. Hoe nu verder weet ik nog niet, ik had al ingestemd met de oplossing van schoon slijpen en zink sprayen, eerst maar eens afwachten hoe dat eruit ziet. Ik wilde het chassis na verzinken onbehandeld laten, maar wellicht ga ik het nu toch maar schilderen.

thanks en groet,
Boelo
Arjan

Re: Chassis gegalvaniseerd maar niet geheel naar mijn zin, graag

Bericht door Arjan »

Verzinken en schoon is en blijft moeilijk.

Wij hebben maanden veel problemen gehad met verzink werk, en na onderzoek in labratorium en praktijk bleek de koelvloeistof van het zaagstraat de oorzaak het gebruikte zuur bij de verzinkerij brak de koelvloeistof (op natuurlijke basis) niet af waar door we iedere keer vieze plekken op het produkt hadden.
Zelfs de olie die standaard op nieuw ijzer zit kan invloed hebben op het eind produkt.
Of een plek waar met stift op is geschrefen of een sticker opgeplakt is kan al invloed hebben.
Met andere woorden schoon is niet altijd schoon.

Gr Arjan
suc6
Jan Willem

Re: Chassis gegalvaniseerd maar niet geheel naar mijn zin, graag

Bericht door Jan Willem »

Hoi Boelo,

Jammer dat het niet geworden is als verwacht.

Verder zou ik me niet al teveel zorgen maken over het vergaan van je chassis.
Schoonmaken en zinkspray erop werkt goed hoor.
Als voorbeeld, ik heb een paar jaar geleden een tuindeur gemaakt en het gehele frame laten verzinken.
Toen hij van de verzinkerij terug kwam zagen we dat we dat we de schanierpunt waren vergeten.
Die plekken hebben we schoon geslepen, de punten erop gelast en in de zinkspray gezet.
Het staat al 4 jaar buiten in weer en wind en je ziet er niets aan.

Suk6 met de opbouw

JW
Boelo

Helemaal naar mijn zin opgelost!!

Bericht door Boelo »

Foto-UUMSIIT6.jpg --> mod_embed_images_loadimage('f07a2e500fc0db8228633003a479f9ef', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-UUMSIIT6.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-UUMSIIT6.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-UUMSIIT6.jpg', '', 12959208, 600, 600, 'Loading image ...', false);

Vanmorgen nog uitgebreid contact met de verzinkerij gehad mede naar aanleiding van de reacties hier. Ik wilde voorstellen om de plekken met zinkcompound te behandelen zoals Joost voorstelde, blijkbaar had ik de verzinkerij eerder verkeerd begrepen en dacht ik dat er alleen met zinkspray werd nabehandeld en dat leek mij achteraf niet voldoende. Maar alle plekken die geen goede zinkhechting hadden zijn schoon geslepen en zijn wel met zinkcompound bijgewerkt en pas daarna met zinkspray overgespoten. Al met al een goede oplossing, ik ben zo prima tevreden. Een uurtje geleden werd het chassis alweer terugbezorgd.
Voor toekomstige zaken heb ik afgesproken dat wanneer ik het schutbord kom brengen dat we samen van te voren bekijken wat, gezien de staat en voorbereidingen, het best haalbare resultaat kan zijn om teleurstellingen te voorkomen. Zo ook misschien voor de velgen, men zei daar wel al gelijk bij dat er een kans bestaat dat ze krom trekken en dat er mogelijk wat zink ophoopt in de rand waar de band invalt, dus ik ben gewaarschuwd nu.
Dank voor jullie reacties, daar heb ik zeker wat aan gehad in het contact met de verzinkerij. Blij dat het opgelost is en bij deze ook dank aan de verzinkerij (Wolvega) voor de snelle en goede afhandeling!

Groet Boelo
Roelie

Re: Helemaal naar mijn zin opgelost!!

Bericht door Roelie »

Mooi dat het toch nog goed gekomen is, netjes van de verzinkerij dat ze het zo snel klaar gemaakt hebben.
Kun je weer beginnen met opbouwen, veel succes.

Roelie


395.jpg --> mod_embed_images_loadimage('fda6447a964ac0743cd7b27c2c4424b4', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fleutjerovertje.nl%2F395.jpg', 'http://leutjerovertje.nl/395.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fleutjerovertje.nl%2F395.jpg', '', 12959330, 600, 600, 'Loading image ...', false);

klik hier voor foto's restauratie Leutje Rovertje
Laatste update 22 juli 2012
Plaats reactie