Kijkhulp/expert RRC gevraagd.

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Frits de Bruin

Kijkhulp/expert RRC gevraagd.

Bericht door Frits de Bruin »

Hoi,
Ik heb op aanraden van een vriend een bijna-landrover gekocht. (hij heeft een 109 waar we samen onder hebben gelegen). Het ding rijdt weer nadat ik achter de remcilinders heb vervangen, vast door roest. En de dieseltoevoer heb hersteld. En de dynamo lijkt ook weer te laden. Ik ben dus al op weg zeg maar.
De RRC is echter een samenstel van een chassis uit 73 en een opbouw uit 87-92 lijkt me, oh ja, met een Isuzu blok op de Borg-W bak.
Nu vraag ik me wel wat details af die ik niet zomaar zelf uitvind merk ik. Zoals, wat voor soort bak is het nu precies? Is de opbouw inderdaad uit het jaar dat ik denk. Ik heb wel iets van een CD gevonden, maar daar vind ik ook niet alles op, is er betere documentatie bv.
En waar zit de snelheidsmeter bij deze auto op aangesloten? sensorlocatie, hoe gaat ie naar welke draad in de zekeringbox en zo.

Kortom ik heb nog vragen zat Zou ik iemand die er iets meer verstand van heeft dan ik, eens lastig mogen vallen? In de buurt van Pijnacker, dan rijdt ik wel langs als het uitkomt.

Frits
Pijnacker
Hydride RRC
Lucas van Lierop

Re: Kijkhulp/expert RRC gevraagd.

Bericht door Lucas van Lierop »

Ik wil niet zuur zijn maar ander blok EN andere body, dat klinkt alsof je de 2/3 regel niet meer haalt. Heb je dit al gecontroleerd?

Groet
Lucas
Bart van Dessel

Bericht door Bart van Dessel »

Je kunt met de auto bij me langs komen, maar ik zit in N-Limburg, als er al een NL kenteken opzit dan is 1/3 2/3 n.v.t.. Moet natuurlijk wel 4 drs. op kenteken staan. Vragen kun je per PB stellen.

Gr, bart
Frits de Bruin

Bericht door Frits de Bruin »

Bedankt voor het aanbod Bart,

N-limburg is vanuit Pijnacker nog wat ver zolang hij niet normaal 90+ rijdt. Eerst nog even sleutelen aan de motor dus. Daarna is het een mooie rit, Limburg is zo mooi.
Er zit inderdaad al een NL kenteken op (een mooie blauw-witte).

groet,
Frits
Plaats reactie