HELLUP!!!!
-
VeeTee
Re: HELLUP!!!!
Quote Re: HELLUP!!!!
Gepost door: noudje ()
Datum: 10 juli 2010 09:08
@ Vincent,
Ben al zo vrij geweest om dat te doen Ben met een goede vriend van me bezig geweest die goed verstand heeft van electra en we lopen nog met een groot chinees vraagteken rond. Dit omdat de kabelbomen die mij geadviseerd zijn en geleverd de kleuren niet overeenkomen en de stekkers onderling ook niet pffff.We zijn gister nog doorgegaan en zijn nu zo ver dat de startmotor rond draait en hebben de handdoek in de ring gegooid.
Allemaal bedankt
Grrr Noudje
Daarom staat 't bij downloads he Hoop dat je er wat aan hebt. Wordt wel wat lastiger als je geen standaard kabelboom hebt, succes!
Vincent | Defender 110 CSW 300 Tdi | Freelander TD4
Gepost door: noudje ()
Datum: 10 juli 2010 09:08
@ Vincent,
Ben al zo vrij geweest om dat te doen Ben met een goede vriend van me bezig geweest die goed verstand heeft van electra en we lopen nog met een groot chinees vraagteken rond. Dit omdat de kabelbomen die mij geadviseerd zijn en geleverd de kleuren niet overeenkomen en de stekkers onderling ook niet pffff.We zijn gister nog doorgegaan en zijn nu zo ver dat de startmotor rond draait en hebben de handdoek in de ring gegooid.
Allemaal bedankt
Grrr Noudje
Daarom staat 't bij downloads he Hoop dat je er wat aan hebt. Wordt wel wat lastiger als je geen standaard kabelboom hebt, succes!
-
noudje
HELLUP!!!!
Hallo,
Ik ben momenteel bezig met het aansluiten van de electra in mn defender met een 300 TDI (disco) motor na conversie van een V8
Ik zit met het volgende de kabelbomen (nieuw op advies verkregen via een ned bedrijf) daarvan komen de connectors en kleuren op de kabelbomen niet overeen.( heb ik weer)
Dus meten en puzzelen nu is het zo dat ik het starten en laadstroom gedeelte rond heb alleen ik kan uit de werkplaats handboeken en schema's die ik heb niet uithalen waar de volgende dingen zitten op een 300 tdi blok met ZF automaat bak.
1* boven de termostaat( die weet ik ) zit in het koel systeem 2 sensoren met 2 x 2 male aansluitingen waar dienen deze voor?
2* boven op het blok zit een aansluiting 2 polig waar dient deze voor?
3* onder bij het olie filter zit ook een connectie en waar dient deze voor?
4* kan iemand mij voorzien van een schema van de steekzekeringen die er behoren bij waar ze horen?! heb gegoogeld maar nada!
Heeft iemand advies ( graag serieus !!)
Alvast weer bedankt,
Grrr Noudje
PS. AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH stroom is niet mijn ding
Ik ben momenteel bezig met het aansluiten van de electra in mn defender met een 300 TDI (disco) motor na conversie van een V8
Ik zit met het volgende de kabelbomen (nieuw op advies verkregen via een ned bedrijf) daarvan komen de connectors en kleuren op de kabelbomen niet overeen.( heb ik weer)
Dus meten en puzzelen nu is het zo dat ik het starten en laadstroom gedeelte rond heb alleen ik kan uit de werkplaats handboeken en schema's die ik heb niet uithalen waar de volgende dingen zitten op een 300 tdi blok met ZF automaat bak.
1* boven de termostaat( die weet ik ) zit in het koel systeem 2 sensoren met 2 x 2 male aansluitingen waar dienen deze voor?
2* boven op het blok zit een aansluiting 2 polig waar dient deze voor?
3* onder bij het olie filter zit ook een connectie en waar dient deze voor?
4* kan iemand mij voorzien van een schema van de steekzekeringen die er behoren bij waar ze horen?! heb gegoogeld maar nada!
Heeft iemand advies ( graag serieus !!)
Alvast weer bedankt,
Grrr Noudje
PS. AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH stroom is niet mijn ding
-
sjeroens
electra 300tdi zf-bak
ot- titel, makkelijker lezen, schoner prikbord.
sccs met het aansluiten.
jeroen
sccs met het aansluiten.
jeroen
-
paul be
ik heb een document met het bedradingsschema van 300Tdi, staan de zekeringen ook op.
daar heb ik dan je email voor nodig. je kan me pb-en.
paul
defender 110 300TDi
daar heb ik dan je email voor nodig. je kan me pb-en.
paul
defender 110 300TDi
-
Thimo
Beste Paul,
Graag zou ik ook een copy willen ontvangen!
Ik ga namelijk binnenkort aan deze conversie beginnen.
mijnspultekoop@hotmail.com
Mvg Thimo
Graag zou ik ook een copy willen ontvangen!
Ik ga namelijk binnenkort aan deze conversie beginnen.
mijnspultekoop@hotmail.com
Mvg Thimo
-
VeeTee
300 TDi Wiring Diagram is ook van mijn site te downloaden.
[www.zee-rover.nl]
[www.zee-rover.nl]
-
noudje
@ Vincent,
Allemaal bedankt
Grrr Noudje
Allemaal bedankt
Grrr Noudje
-
Bart van Dessel
Een kabelboom van een 300 tdi is toch bijna niks? De draad van je startmotor kun je zo overzetten, dynamo misschien wat andere stekkertjes aanpluggen, en een plusje op de injectiepomp, die kun je van de bobine evt. gebruiken. Wij waren met een paar uurtjes ermee klaar. (RRC V8 naar 200 tdi)
Gr, Bart
Gr, Bart