galvaniseren limburg
-
Roel
galvaniseren limburg
ik heb vorige week m,n 110 chassis gestraald en gisteren voorzien van nieuwe achterbalk en bulkheadoutriggers en 2 kleine plekjes gerepareerd.
nu is het chassis dus klaar om te galvaniseren , wie heeft er goede ervaringen en eventueel een prijsindicatie van galvaniseerbedrijven en dan het liefst in de omgeving van venlo.
bvd voor jullie reactie
mvg roel
nu is het chassis dus klaar om te galvaniseren , wie heeft er goede ervaringen en eventueel een prijsindicatie van galvaniseerbedrijven en dan het liefst in de omgeving van venlo.
bvd voor jullie reactie
mvg roel
-
Larosaurus
Re: galvaniseren limburg
Ik weet dat er in maasmechelen een firma gustafar oid zitten die dat wel doen, is ongeveer 45 min rijden, maar er zullen wellicht betere alternatieven zijn.
-
Joost88
Re: galvaniseren limburg
in Nederweert wel ooit hekwerk laten verzinken (bij van Aert) maar dat is heel lang geleden.
Prijs weet ik dus niks van, maar de kwaliteit was/is goed.
Een keer naar hun bellen kan altijd natuurlijk. Ik denk dat ze de grove buitenmaten en de kilo's willen weten om een prijs te kunnen noemen.
Prijs weet ik dus niks van, maar de kwaliteit was/is goed.
Een keer naar hun bellen kan altijd natuurlijk. Ik denk dat ze de grove buitenmaten en de kilo's willen weten om een prijs te kunnen noemen.
-
Bart van Dessel
Re: galvaniseren limburg
Ook goede ervaringen met van Aert in N'weert, heeft een keer of 4 chassis van mij gegalvaniseerd. Ik heb toen iets van een euro per kilo betaald maar dat ging via en constructiebedrijf die een volle vrachtwagen had, kwam toen het chassis bij me ophalen.
gr, Bart
Meijel
gr, Bart
Meijel
-
Nick
Re: galvaniseren limburg
Je kunt eens kijken bij de Thielco in Reuver, is niet zo ver rijden. Of gelijk doorrijden naar belgie, Maasmechelen ofzo daar is het verzinken namelijk zoveel goedkoper dat je er goed voor op en neer kunt rijden....
Gr. Nick,
Land Rover Series 2A Ambulance ex Engels Rijnleger
landrover109.mijnalbums.nl
Gr. Nick,
Land Rover Series 2A Ambulance ex Engels Rijnleger
landrover109.mijnalbums.nl
-
Roel
Re: galvaniseren limburg
hoi nick van thielco heb ik een prijsopgave en ik had de indruk dat ze niet zo heel erg happig waren op het klusje en ze kwamen op 1,25 euro ex btw de kilo
grtz roel
grtz roel
-
xg
Re: galvaniseren limburg
Goede vrienden van mij in Kerkrade schijnen het altijd in Belgie te laten doen
-
Nick
Re: galvaniseren limburg
Bij de Thielco heb ik dat ook eens nagevraagd voordat ik mijn eigen chassis wilde laten verzinken, ze stonden er inderdaad redelijk negatief tegenover i.v.m. vuil. In Belgie deden ze nergens moeilijk over, en ik geloof dat ik voor 100-150 euro klaar was, en het werk zag er heel netjes uit!!! Bij de Thielco betaal je trouwens over het gewicht van je chassis na het verzinken, dus niet alleen de zink maar het ijzer+de zink samen, en dat telt redelijk snel aan. Ik zou gewoon naar Belgie rijden, bespaart je een hoop geld en ze doen nergens moeilijk over.
Gr. Nick,
Land Rover Series 2A Ambulance ex Engels Rijnleger
landrover109.mijnalbums.nl
Gr. Nick,
Land Rover Series 2A Ambulance ex Engels Rijnleger
landrover109.mijnalbums.nl
-
Roel
Re: galvaniseren limburg
hoi nick waar ben je precies geweest in belgie en kon je op het chassis wachten of ben je het dan een paar dagen kwijt
groet roel
groet roel
-
Nick
Re: galvaniseren limburg
Ha Roel,
ik ben bij de Limburgse Galvanisatie NV geweest in Maasmechelen klik. Ik moest er een week op wachten, dus hoe lang het precies duurt bij jouw weet ik niet, dat moet je daar navragen. Ga er wel maar vast vanuit dat de manier van werken daar een stuk minder georganiseerd en "officieel" gaat als bj de Thielco, je krijgt geen bon en je moet zelf informeren of het klaar is, het chassis mag je daar binnen ergens neergooien en dan wordt er met een krijtje je naam op geschreven waarna je mag gaan. Dat verschil zal ook wel het grote prijsverschil verklaren (voor een groot deel). Maar zoals ik al zei ziet het geleverde werk er gewoon goed uit (je krijgt er ook heel wat jaren garantie op, kijk maar op de site van progalva.be) en het prijsverschil is het meer dan waard om op en neer te rijden.
Gr. Nick,
Land Rover Series 2A Ambulance ex Engels Rijnleger
landrover109.mijnalbums.nl
ik ben bij de Limburgse Galvanisatie NV geweest in Maasmechelen klik. Ik moest er een week op wachten, dus hoe lang het precies duurt bij jouw weet ik niet, dat moet je daar navragen. Ga er wel maar vast vanuit dat de manier van werken daar een stuk minder georganiseerd en "officieel" gaat als bj de Thielco, je krijgt geen bon en je moet zelf informeren of het klaar is, het chassis mag je daar binnen ergens neergooien en dan wordt er met een krijtje je naam op geschreven waarna je mag gaan. Dat verschil zal ook wel het grote prijsverschil verklaren (voor een groot deel). Maar zoals ik al zei ziet het geleverde werk er gewoon goed uit (je krijgt er ook heel wat jaren garantie op, kijk maar op de site van progalva.be) en het prijsverschil is het meer dan waard om op en neer te rijden.
Gr. Nick,
Land Rover Series 2A Ambulance ex Engels Rijnleger
landrover109.mijnalbums.nl
-
rene
Re: galvaniseren limburg
Echter over de levertijd is in Maasmechelen compleet niets te zeggen en af te spreken. We hebben al eens 6 weken moeten wachten voordat het klaar was, ... en dan maar hopen dat het nog compleet is.
-
Wim Janssen
Re: galvaniseren limburg
Maar, ze maken er wel werk van als er iets zoek is. Ik werd ooit 14 dagen later gebeld over een zoekgeraakt onderdeel van mijn 109 dat weer terecht was. Dat is in die omgeving toch bijna een wonder te noemen.
groeten
Wim Janssen
groeten
Wim Janssen
-
D
Re: galvaniseren limburg
Hoi
Ik werk zelf bij de thielco, en ik kan je enigzins wel iets uitleggen.
Dat je per totaal gewicht moet betalen en niet alleen voor het zink is normaal. 99,9% van alle verzinkerijen doen dit. En waarom?
Omdat iets van 1 kg minder arbeid verricht en minder ruimte in beslag neemt dan iets van bijvoorbeeld 100 kg. Daarbij lever je niets aan in bulk. Het is dus geen massaproductie. Klanten die 1000 dezelfde hekken brengen zijn natuurlijk goedkoper uit dan iemand met 1 hekje.
Betreft je chassis.
Het komt wel eens voor dat chassis verzinkt worden. We spreken hier wel over thermisch verzinken welke onder een hoge temperatuur gedaan wordt. Eventueel buigen van bepaalde delen in het chassis is niet onvermijdelijk. Je zult het dan altijd moeten laten richten.
Ook moet je zorgen dat je chassis goed voorbewerkt is. Nee dit doe een verzinkerij niet voor jou, en wil je dat een verzinkerij dit wel doet dan zijn er extra kosten aan verbonden.
Ik heb het hier over inloopgaten voor de zink (waar de zink in kan stromen/ en uitstromen, en over ontluchtingsgaten waar de lucht bij het verzinken kan ontsnappen. Heb je dit niet goed gedaan en heb je te kleine ontluchtingsgaten of helemaal niet, dan heeft dit altijd een nadelig effect op je product. En ja ik heb al eens een vrachtwagentrailer uit elkaar zien knallen omdat de klant vergeten was ontluchtingsgaten aan te brengen.
Let er ook op dat er geen verfresten meer aan aan je chassis zitten voordat je het laat verzinken. Het reinigen d.m.v. zoutzuur reinigt je chassis brandschoon. Maar zoutzuur lost geen verfresten op. Mocht er toch verf zitten resulteerd dit in zwarte plekken op het staal.
Stralen is de beste manier om verf te verwijderen. Tevens levert dit ook het mooiste verzink resultaat op.
Tot slot.
Waar je het nu ook laat verzinken kan het wat langer duren omdat de bouwvak er aan komt en grote klanten nog snel hun projecten af willen maken.
Maar volgens mij is het nu wat minder druk waardoor je niet zo lang hoeft te wachten.
P.s. 1,25 p.kg is een normale prijs voor een eenmalig klantje. (let ook op dat de zinkprijzen schommelen, dus dat er altijd een prijsverschil kan zijn), maar ja je hebt wel ongeveer 30 jaar geen roestzorgen.
Veel succes in ieder geval, en mocht je wat willen weten betreft verzinken kan je contact met me opnemen.
Gr D
Ik werk zelf bij de thielco, en ik kan je enigzins wel iets uitleggen.
Dat je per totaal gewicht moet betalen en niet alleen voor het zink is normaal. 99,9% van alle verzinkerijen doen dit. En waarom?
Omdat iets van 1 kg minder arbeid verricht en minder ruimte in beslag neemt dan iets van bijvoorbeeld 100 kg. Daarbij lever je niets aan in bulk. Het is dus geen massaproductie. Klanten die 1000 dezelfde hekken brengen zijn natuurlijk goedkoper uit dan iemand met 1 hekje.
Betreft je chassis.
Het komt wel eens voor dat chassis verzinkt worden. We spreken hier wel over thermisch verzinken welke onder een hoge temperatuur gedaan wordt. Eventueel buigen van bepaalde delen in het chassis is niet onvermijdelijk. Je zult het dan altijd moeten laten richten.
Ook moet je zorgen dat je chassis goed voorbewerkt is. Nee dit doe een verzinkerij niet voor jou, en wil je dat een verzinkerij dit wel doet dan zijn er extra kosten aan verbonden.
Ik heb het hier over inloopgaten voor de zink (waar de zink in kan stromen/ en uitstromen, en over ontluchtingsgaten waar de lucht bij het verzinken kan ontsnappen. Heb je dit niet goed gedaan en heb je te kleine ontluchtingsgaten of helemaal niet, dan heeft dit altijd een nadelig effect op je product. En ja ik heb al eens een vrachtwagentrailer uit elkaar zien knallen omdat de klant vergeten was ontluchtingsgaten aan te brengen.
Let er ook op dat er geen verfresten meer aan aan je chassis zitten voordat je het laat verzinken. Het reinigen d.m.v. zoutzuur reinigt je chassis brandschoon. Maar zoutzuur lost geen verfresten op. Mocht er toch verf zitten resulteerd dit in zwarte plekken op het staal.
Stralen is de beste manier om verf te verwijderen. Tevens levert dit ook het mooiste verzink resultaat op.
Tot slot.
Waar je het nu ook laat verzinken kan het wat langer duren omdat de bouwvak er aan komt en grote klanten nog snel hun projecten af willen maken.
Maar volgens mij is het nu wat minder druk waardoor je niet zo lang hoeft te wachten.
P.s. 1,25 p.kg is een normale prijs voor een eenmalig klantje. (let ook op dat de zinkprijzen schommelen, dus dat er altijd een prijsverschil kan zijn), maar ja je hebt wel ongeveer 30 jaar geen roestzorgen.
Veel succes in ieder geval, en mocht je wat willen weten betreft verzinken kan je contact met me opnemen.
Gr D
-
D
Re: galvaniseren limburg
Hoi, Sorry had op de verkeerde persoon gereageerd
Ik werk zelf bij de thielco, en ik kan je enigzins wel iets uitleggen.
Dat je per totaal gewicht moet betalen en niet alleen voor het zink is normaal. 99,9% van alle verzinkerijen doen dit. En waarom?
Omdat iets van 1 kg minder arbeid verricht en minder ruimte in beslag neemt dan iets van bijvoorbeeld 100 kg. Daarbij lever je niets aan in bulk. Het is dus geen massaproductie. Klanten die 1000 dezelfde hekken brengen zijn natuurlijk goedkoper uit dan iemand met 1 hekje.
Betreft je chassis.
Het komt wel eens voor dat chassis verzinkt worden. We spreken hier wel over thermisch verzinken welke onder een hoge temperatuur gedaan wordt. Eventueel buigen van bepaalde delen in het chassis is niet onvermijdelijk. Je zult het dan altijd moeten laten richten.
Ook moet je zorgen dat je chassis goed voorbewerkt is. Nee dit doe een verzinkerij niet voor jou, en wil je dat een verzinkerij dit wel doet dan zijn er extra kosten aan verbonden.
Ik heb het hier over inloopgaten voor de zink (waar de zink in kan stromen/ en uitstromen, en over ontluchtingsgaten waar de lucht bij het verzinken kan ontsnappen. Heb je dit niet goed gedaan en heb je te kleine ontluchtingsgaten of helemaal niet, dan heeft dit altijd een nadelig effect op je product. En ja ik heb al eens een vrachtwagentrailer uit elkaar zien knallen omdat de klant vergeten was ontluchtingsgaten aan te brengen.
Let er ook op dat er geen verfresten meer aan aan je chassis zitten voordat je het laat verzinken. Het reinigen d.m.v. zoutzuur reinigt je chassis brandschoon. Maar zoutzuur lost geen verfresten op. Mocht er toch verf zitten resulteerd dit in zwarte plekken op het staal.
Stralen is de beste manier om verf te verwijderen. Tevens levert dit ook het mooiste verzink resultaat op.
Tot slot.
Waar je het nu ook laat verzinken kan het wat langer duren omdat de bouwvak er aan komt en grote klanten nog snel hun projecten af willen maken.
Maar volgens mij is het nu wat minder druk waardoor je niet zo lang hoeft te wachten.
P.s. 1,25 p.kg is een normale prijs voor een eenmalig klantje. (let ook op dat de zinkprijzen schommelen, dus dat er altijd een prijsverschil kan zijn), maar ja je hebt wel ongeveer 30 jaar geen roestzorgen.
Veel succes in ieder geval, en mocht je wat willen weten betreft verzinken kan je contact met me opnemen.
Gr D
Ik werk zelf bij de thielco, en ik kan je enigzins wel iets uitleggen.
Dat je per totaal gewicht moet betalen en niet alleen voor het zink is normaal. 99,9% van alle verzinkerijen doen dit. En waarom?
Omdat iets van 1 kg minder arbeid verricht en minder ruimte in beslag neemt dan iets van bijvoorbeeld 100 kg. Daarbij lever je niets aan in bulk. Het is dus geen massaproductie. Klanten die 1000 dezelfde hekken brengen zijn natuurlijk goedkoper uit dan iemand met 1 hekje.
Betreft je chassis.
Het komt wel eens voor dat chassis verzinkt worden. We spreken hier wel over thermisch verzinken welke onder een hoge temperatuur gedaan wordt. Eventueel buigen van bepaalde delen in het chassis is niet onvermijdelijk. Je zult het dan altijd moeten laten richten.
Ook moet je zorgen dat je chassis goed voorbewerkt is. Nee dit doe een verzinkerij niet voor jou, en wil je dat een verzinkerij dit wel doet dan zijn er extra kosten aan verbonden.
Ik heb het hier over inloopgaten voor de zink (waar de zink in kan stromen/ en uitstromen, en over ontluchtingsgaten waar de lucht bij het verzinken kan ontsnappen. Heb je dit niet goed gedaan en heb je te kleine ontluchtingsgaten of helemaal niet, dan heeft dit altijd een nadelig effect op je product. En ja ik heb al eens een vrachtwagentrailer uit elkaar zien knallen omdat de klant vergeten was ontluchtingsgaten aan te brengen.
Let er ook op dat er geen verfresten meer aan aan je chassis zitten voordat je het laat verzinken. Het reinigen d.m.v. zoutzuur reinigt je chassis brandschoon. Maar zoutzuur lost geen verfresten op. Mocht er toch verf zitten resulteerd dit in zwarte plekken op het staal.
Stralen is de beste manier om verf te verwijderen. Tevens levert dit ook het mooiste verzink resultaat op.
Tot slot.
Waar je het nu ook laat verzinken kan het wat langer duren omdat de bouwvak er aan komt en grote klanten nog snel hun projecten af willen maken.
Maar volgens mij is het nu wat minder druk waardoor je niet zo lang hoeft te wachten.
P.s. 1,25 p.kg is een normale prijs voor een eenmalig klantje. (let ook op dat de zinkprijzen schommelen, dus dat er altijd een prijsverschil kan zijn), maar ja je hebt wel ongeveer 30 jaar geen roestzorgen.
Veel succes in ieder geval, en mocht je wat willen weten betreft verzinken kan je contact met me opnemen.
Gr D
-
Roel
Re: galvaniseren limburg
hoi d , ik denk dat ik ook gewoon naar jullie kom , je zit vlak bij ( ik zit zelf in venlo )
kun jij een beetje aangeven waar ik gaten moet prikken en de diameter.
hoe gaat het chassis het bad in, horizontaal of onder een lichte hoek of verticaal.
en gaat het chassis in het bad in dezelfde stand als het onder de auto zit of gaat het op zijn zijkant? dit in verband met de locatie van de gaten.
aan de voorkant is het chassis gewoon open en in de achterbalk kan ik 2 grote gaten maken dan is het chassis in principe van voor naar achter open.
het chassis is helemaal gestraald en de delen die eraan gelast zijn ook gestraald
in de balken zit geen vet of tectyl wel wat vliegroest, ik heb er in kunnen kijken en ook midden in het chassis waar 2 kleine roestplekken zaten en ik nieuwe plaatjes heb gelast zat geen troep.
kan ik je eventueel mailen of bellen
alvast bedankt voor de info
groet roel
kun jij een beetje aangeven waar ik gaten moet prikken en de diameter.
hoe gaat het chassis het bad in, horizontaal of onder een lichte hoek of verticaal.
en gaat het chassis in het bad in dezelfde stand als het onder de auto zit of gaat het op zijn zijkant? dit in verband met de locatie van de gaten.
aan de voorkant is het chassis gewoon open en in de achterbalk kan ik 2 grote gaten maken dan is het chassis in principe van voor naar achter open.
het chassis is helemaal gestraald en de delen die eraan gelast zijn ook gestraald
in de balken zit geen vet of tectyl wel wat vliegroest, ik heb er in kunnen kijken en ook midden in het chassis waar 2 kleine roestplekken zaten en ik nieuwe plaatjes heb gelast zat geen troep.
kan ik je eventueel mailen of bellen
alvast bedankt voor de info
groet roel
-
Bart van Dessel
Re: galvaniseren limburg
Perfecte uitleg van D! Hoe hij ook mag heten. Stralen is inderdaad het beste, laat ik altijd doen bij Cuijpers in Weert, kost je ca. € 150,- maar dan komen alle zwakke plekken tevoorschijn en hij is echt kraakhelder! Je krijgt spijt als je dit niet laat doen (geen aandelen...)
Gr, Bart
Gr, Bart
-
D
Re: galvaniseren limburg
Ik zal morgen even reageren
Ben nu aan het werk, en is nu lastig om wat uitleg te geven als ik weinig tijd heb. Vliegroest is niet erg. gewone roest trouwens ook niet. dit wordt helemaal afgebeitst.
Gr Don
thepuked@hotmail.com
Ben nu aan het werk, en is nu lastig om wat uitleg te geven als ik weinig tijd heb. Vliegroest is niet erg. gewone roest trouwens ook niet. dit wordt helemaal afgebeitst.
Gr Don
thepuked@hotmail.com
-
jaapvdl
Re: galvaniseren limburg
Hoi Roel,
Kun je me op de hoogte houden waar je de gaten ed. hebt gemaakt? Ik ben namelijk ook het chassis onder mijn one ten aan het halen, om hem op te knappen en te laten galvaniseren. Ik kom uit Overloon, en heb mijn auto in Merselo staan. Dus was ook al aan Thielco aan het denken om te galvaniseren.
Heb je het chassis ook laten stralen en zoja, waar?
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/07/2010 14:01 door jaapvdl.
Kun je me op de hoogte houden waar je de gaten ed. hebt gemaakt? Ik ben namelijk ook het chassis onder mijn one ten aan het halen, om hem op te knappen en te laten galvaniseren. Ik kom uit Overloon, en heb mijn auto in Merselo staan. Dus was ook al aan Thielco aan het denken om te galvaniseren.
Heb je het chassis ook laten stralen en zoja, waar?
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/07/2010 14:01 door jaapvdl.
-
Pamela
Re: galvaniseren limburg
.
"Pamela"
Series III '88 - 1980 -LHD
&
"Crocky"
Defender 110 200TDI - 1983 - RHD
(Zuid Limburg)
"Leef vandaag alsof deze dag de laatste zou zijn...... "
[www.scoutinglaros.nl]
"Pamela"
Series III '88 - 1980 -LHD
&
"Crocky"
Defender 110 200TDI - 1983 - RHD
(Zuid Limburg)
"Leef vandaag alsof deze dag de laatste zou zijn...... "
[www.scoutinglaros.nl]
-
Exfietser
Re: galvaniseren limburg
Hoi D,
Omdat ik mijn chassis ook wil laten verzinken, heb ik bij een verzinkerij geinformeerd naar de voorbehandeling. Het blijkt dat ze gestraalde chassis niet accepteren om te verzinken. Ze verzinken alleen chassis die thermisch ontlakt zijn. Daar zijn ook weer speciale bedrijven voor en dat is best prijzig. Zo'n behandeling kost 450 euro. Maar het schijnt wel een mooi resultaat op te leveren. Het hele ding gaat in een zuurstofarme oven waar het wordt opgestookt naar 450 graden. De lak, vet en olie resten schijnen dan te verbranden (eigenlijk erg knap zo zonder zuurstof.) en kunnen er naderhand gewoon afgespoten worden voor zover de resten er niet vanzelf zijn afgevallen. Je krijgt het chassis dan terug met een laag vliegroest. En dat is precies wat ze bij de verzinkerij willen hebben. Ik heb deze informatie van de verzinkerij en een bedrijf dat thermisch ontlakt.
Mischien dat jij D als expert zijnde hier iets over kunt zeggen. Ik dacht namelijk dat stralen voldoende was. Maar bij deze jongens dus niet. Je chassis is met deze behandeling in tegenstelling tot stralen overigens ook aan de binnenzijde schoon. Daar blijft het zink dus ook goed zitten. En mijn chassis is aan de binnenzijde gewoon gelakt. Lak die er nog goed opzit ook.
Ik ben ook heel benieuwd waar de gaten moeten komen eigenlijk zodat ik dat kan voorbereiden. Als je dat zou kunnen aangeven ben ik daar zeer blij mee. Ik kan ze zelf natuurlijk ook verzinnen. Maar ik heb geen verstand nog ervaring met verzinken. Een beetje hulp in die richting zou dus mooi zijn. Ik heb het hier overigens ook over thermisch verzinken.
Ik denk dat mij het verzinken van het chassis, schutbord en voorfront zo'n 1000 euro gaat kosten als ik het zo ga laten doen.
Arnold.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/07/2010 19:11 door Exfietser.
Omdat ik mijn chassis ook wil laten verzinken, heb ik bij een verzinkerij geinformeerd naar de voorbehandeling. Het blijkt dat ze gestraalde chassis niet accepteren om te verzinken. Ze verzinken alleen chassis die thermisch ontlakt zijn. Daar zijn ook weer speciale bedrijven voor en dat is best prijzig. Zo'n behandeling kost 450 euro. Maar het schijnt wel een mooi resultaat op te leveren. Het hele ding gaat in een zuurstofarme oven waar het wordt opgestookt naar 450 graden. De lak, vet en olie resten schijnen dan te verbranden (eigenlijk erg knap zo zonder zuurstof.) en kunnen er naderhand gewoon afgespoten worden voor zover de resten er niet vanzelf zijn afgevallen. Je krijgt het chassis dan terug met een laag vliegroest. En dat is precies wat ze bij de verzinkerij willen hebben. Ik heb deze informatie van de verzinkerij en een bedrijf dat thermisch ontlakt.
Mischien dat jij D als expert zijnde hier iets over kunt zeggen. Ik dacht namelijk dat stralen voldoende was. Maar bij deze jongens dus niet. Je chassis is met deze behandeling in tegenstelling tot stralen overigens ook aan de binnenzijde schoon. Daar blijft het zink dus ook goed zitten. En mijn chassis is aan de binnenzijde gewoon gelakt. Lak die er nog goed opzit ook.
Ik ben ook heel benieuwd waar de gaten moeten komen eigenlijk zodat ik dat kan voorbereiden. Als je dat zou kunnen aangeven ben ik daar zeer blij mee. Ik kan ze zelf natuurlijk ook verzinnen. Maar ik heb geen verstand nog ervaring met verzinken. Een beetje hulp in die richting zou dus mooi zijn. Ik heb het hier overigens ook over thermisch verzinken.
Ik denk dat mij het verzinken van het chassis, schutbord en voorfront zo'n 1000 euro gaat kosten als ik het zo ga laten doen.
Arnold.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/07/2010 19:11 door Exfietser.
-
Roel
Re: galvaniseren limburg
hoi jaap bij straalbedrijf van maanen in wansum , mail me maar op verwarmdevoorruit@hotmail.com dan zal ik je een telefoonnr geven van de kerel die het
chassis voor mij gestraald heeft , je kunt met hem waarschijnlijk wat afspreken
groet roel
chassis voor mij gestraald heeft , je kunt met hem waarschijnlijk wat afspreken
groet roel