Hallo,
Ik wilde vanmorgen nieuwe achterschokbrekers voor mijn 90" monteren, alleen kreeg ik niet de onderste moer erop, het schroefdraad was ongeveer 1 cm korter dan van de oude schokbreker. Terug naar Budget Parts, de andere schokbrekers die zij hebben, hebben nog minder schroefdraad.
Vraag: hoe monteren jullie dit, door eerst de veer te verwijderen en het gewicht van de wagen op de schokbreker te laten rusten zodat het rubber wordt samengedrukt? Dit lijkt mij de enige optie.
Groet,
Jan
Schokbrekers
-
Larosaurus
Re: Schokbrekers
Vreemd, pas nog zelf gemonteerd op mijn 110, schroefdraad zat, heb je niet teveel rubber of zo ertussen?
-
Jan Spies
Re: Schokbrekers
Op het uiteinde zit: een metalen schotelring, een rubber, twee ringen aan weerszijden van de montagesteun, een tweede rubber, een tweede schotelring, een borgmoer.
De stiftlengte is korter dan die van de oude schokbreker.
Het zijn Boge schokbrekers (35-327-O)
De stiftlengte is korter dan die van de oude schokbreker.
Het zijn Boge schokbrekers (35-327-O)
-
Bart van Dessel
Re: Schokbrekers
Ik denk dat je langere veren hebt en nu standaard schokbrekers gemonteerd hebt,
gr, bart
gr, bart
-
110_county
Re: Schokbrekers
onlangs de mijne vervangen. Heb inderdaad de auto op de krik moeten zetten om te kunnen monteren. Trek ze wel eerst goed uit, want ze zakken iets in elkaar bij montage.
Succes!
Succes!
-
jan130nl
Re: Schokbrekers
volgens mij zijn de twee schotels bij je montagesteun niet nodig want in het gat die in je montagesteun zit doe je de flensen die aan het rubber zitten om ze te centreren.
gr. jan
gr. jan