Allen,
Om her en der toch wat puntjes bij te werken, wil ik graag wat verf bestellen om dit voor elkaar te krijgen.
Wat is echter de benaming of de kleurcode van onze 109?
Hier is een foto te zien, hopelijk kunnen jullie het op basis van die foto bepalen?
[landrover.startpagina.nl]
Zou toch vrij vervelend zijn als ik net met een andere kleur blauw begin te smeren!
Kleurcode en waar het beste de verf te kopen?
-
Hermen Vlothuizen
Re: Kleurcode en waar het beste de verf te kopen?
Onder het voorbehoud dat een monitor weleens vertekent, lijkt het me dat jullie auto "Marine Blue" is. Zie ook: [landrover.vlothuizen.nl]
Land Rover zelf gaf deze kleur de code LRC.006 mee. Als ik zulke verf nodig had, zou ik die hier bestellen:
[www.paddockspares.com]
Hermen
Land Rover zelf gaf deze kleur de code LRC.006 mee. Als ik zulke verf nodig had, zou ik die hier bestellen:
[www.paddockspares.com]
Hermen
-
Lucas van Lierop
Heej jullie hebben de wagen nog, heel goed, komen jullie nog naar het prikkersweekend in de ardennen in sept?
Groet
Lucas
Groet
Lucas
-
Mees
Eventueel: Lesonal leveranciers kennen de LRC codes ook.
Oi,
Mees
Oi,
Mees
-
Beaub
Hoi Lucas,
Had nog niets gezien over het prikkersweekend. Wanneer is dat weekend precies?
Hebben de wagen inderdaad nog. Vandaag is ook het laatste APK afkeur punt verholpen: de toeter werkt weer.
Mijn enige punt van twijfel is de werking van de remmen. Weet niet precies hoe een 30 jaar oude auto hoort te remmen, maar vergeleken bij een 'moderne' auto is de remweg op dit moment behoorlijk lang.
Verder moet er optisch nog wel het een en ander gebeuren, maar daar gaan we in de zomervakantie rustig verder aan werken.
Groet,
Beau
Had nog niets gezien over het prikkersweekend. Wanneer is dat weekend precies?
Hebben de wagen inderdaad nog. Vandaag is ook het laatste APK afkeur punt verholpen: de toeter werkt weer.
Mijn enige punt van twijfel is de werking van de remmen. Weet niet precies hoe een 30 jaar oude auto hoort te remmen, maar vergeleken bij een 'moderne' auto is de remweg op dit moment behoorlijk lang.
Verder moet er optisch nog wel het een en ander gebeuren, maar daar gaan we in de zomervakantie rustig verder aan werken.
Groet,
Beau