Zijn passagierdeuren, op de schanieren na, van een s3 hetzelfde als die van een s2a?
En hebben die vaste of losse doortops?
Mischa
passagiersdeuren s3
-
ToyRoverlander
Re: passagiersdeuren s3
Na mijn weten hetzelfde. Alleen de deursloten ed kunnen nog wel eens anders zijn, maar dat is dacht ik allemaal los om te zetten. Geen losse doortops jammer genoeg, alleen erg vroege 110's hadden die. Nog aluminium ook.. Zo'n setje zou ik wel willen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..
-
Jurriaan
Re: passagiersdeuren s3
Budget-Parts heeft ze liggen, zag ze gisteren in de showroom.
Jurriaan.
...met mooi weer zonder doortops rondom.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/06/2010 10:50 door Jurriaan.
Jurriaan.
...met mooi weer zonder doortops rondom.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/06/2010 10:50 door Jurriaan.