Oldtimer treff Lanaken en Wittem
-
Wesley
Oldtimer treff Lanaken en Wittem
Hallo iedereen..
wie gaat er naar de oldtimertreff voor tractoren aan Domein Pietersheim in Lanaken op 27 juni
en wie gaat er naar de oldtimertreff van de STOCK in Wittem? op 4 juli?
groetjess wesley
wie gaat er naar de oldtimertreff voor tractoren aan Domein Pietersheim in Lanaken op 27 juni
en wie gaat er naar de oldtimertreff van de STOCK in Wittem? op 4 juli?
groetjess wesley
-
plaetje
Re: Oldtimer treff Lanaken en Wittem
dat is nieuw voor mij; waar is er info te vinden
plaetje
een leven, leef het
plaetje
een leven, leef het
-
Wesley
van de traktoroldtimertreff is dit de website http://www.dltv.be/treffen.html
en voor in wittem is dit de website http://www.stock-oldtimertref.nl/aktueel.htm
mvg wesley hurenkamp
en voor in wittem is dit de website http://www.stock-oldtimertref.nl/aktueel.htm
mvg wesley hurenkamp
-
Rene
hallo,
Wij zullen ook dit jaar weer naar Wittem gaan met 4 series1 landrovers, verder weten we dat er nog een paar vrienden met een series 1 gaan.
Wij zullen ook dit jaar weer naar Wittem gaan met 4 series1 landrovers, verder weten we dat er nog een paar vrienden met een series 1 gaan.
-
laro
Woon in Maaseik, daar is op 4 juli ook een oldtimertreffen in het winkelcentrum Kloosterbemden van de Maaseikse oldtimerclub , ben in het verleden wel vaker in Lanken geweest, is best de moeite waard, be zlf al enige jaren gestopt met oldtimertraktors, de grootste oldtimerschouw op het gebied van traktoren/vrachtautos en aanverwante matrielen is ieder jaar in Helden_panningen ,het derde weekend van Juli.
-
plaetje
ik heb tussen nu en half september elk weekeinde vol staan.
we gaan naar inor, bilstain, bronckhorst, oestgeest, hoensbroek en nog meer.
plaetje
we gaan naar inor, bilstain, bronckhorst, oestgeest, hoensbroek en nog meer.
plaetje
-
Joost Nouwen
Hee Buurman,
Ga je naar Wittem dit jaar?
Misschien iets om samen te gaan?
Als jij gaat en ik tijd heb , moet wel kunnen , week later begin ik aan mijn dak.
Hoop tegen die tijd wel mijn trailer af te hebben zodat ik kan vluchten en eens kan genieten van de combinatie.
Als alles goed is krijg ik deze week mijn daktent en gaat de 110 weg.
Ga je naar Wittem dit jaar?
Misschien iets om samen te gaan?
Als jij gaat en ik tijd heb , moet wel kunnen , week later begin ik aan mijn dak.
Hoop tegen die tijd wel mijn trailer af te hebben zodat ik kan vluchten en eens kan genieten van de combinatie.
Als alles goed is krijg ik deze week mijn daktent en gaat de 110 weg.
-
wesley
in wittem ben ik er zelf helas niet bij.. ik moet uithelpen hier in het dorp bij een wandeltocht.
misschien leuk als iemand eventueel wat fotos plaatst?
groetjess wesley
misschien leuk als iemand eventueel wat fotos plaatst?
groetjess wesley