Dag,
Ik wil een defender 90 uit 1989 ombouwen naar geel kenteken.
Er zitten achterin nog ramen (nu zwart).
Is het nou zo dat er achter stoelen in moeten komen + ramen ?? is dit alles of zie ik vanalles over het hoofd.
Hoe kun je het beste stoelen er in monteren (wellicht fotos of zo, zou erg handig zijn).
Is het hierna een kwestie van keuren ? (wie doet de keuring).
Een hoop vragen en ik hoop dat jullie een hoop antwoorden hebben.
Groet,
pieter
Ombouw grijs naar geel
-
Bart van Dessel
Re: Ombouw grijs naar geel
Hoi Pieter, ik heb vorige week een RRC van grijs naar geel omgekeurd bij de vrinden van de RDW. Mijn RRC was nog geblindeerd en dat is geen probleem. De gemonteerde achterbank moet deugdelijk bevestigd zijn, hoeft geen originele te zijn. Er moeten gordels voorin zitten, achterin niet. De evt. verplaatste gastank moet gasdicht zijn, leeftijd van tank is niet van belang. De ruitesproeiers moeten werken (bij grijs kenteken niet!) en d elampen moeten goed afgesteld zijn en een voldoende lichtbeeld geven. Je chassisnummer wordt gecontroleerd op juistheid en echtheid, bij een RRC nog al eens een probleem. Voor de keuring kun je in bijna alle RDW keuringsstations zonder afspraak terecht tussen 08.00 en 11.00 's morgens, dan is het vaak wel lang wachten voordat je aan de beurt bent, even bellen van te voren is altijd verstandig. Als je van te voren een afspraak maakt dan wordt je direct geholpen en ben je binnen een uurtje of zo weer klaar. Het kost iets van € 80,- geloof ik. Ga altijd naar Venlo en nooit problemen, ze zien me dan ook regelmatig.
Groetjes, Bart
Groetjes, Bart
-
Job
Dag prikkers
Ik zit er ook aan te denken om mijn 110 van grijs naar geel te zetten. Dit ivm bouwjaar 86 oltimerverzekering enz. ik heb een 110 pickup met hardtop. Weet iemand of ik veel moet aanpassen?.
Bij voorbaat dank
Job
Ik zit er ook aan te denken om mijn 110 van grijs naar geel te zetten. Dit ivm bouwjaar 86 oltimerverzekering enz. ik heb een 110 pickup met hardtop. Weet iemand of ik veel moet aanpassen?.
Bij voorbaat dank
Job
-
TheoV
Zelfde ervaring bij keuringstation Arnhem. Chassisnummer hebben ze gecontroleerd en even een vluchtige blik naar binnen.
Verder hebben ze de kleur opgenomen en vroeg hij of de motor nog origineel was.
Moest wel aangfite bij de doane doen ivm BPM. Deze was natuurlijk nihil. 2wk later had ik nieuw kenteken binnen.
Verder hebben ze de kleur opgenomen en vroeg hij of de motor nog origineel was.
Moest wel aangfite bij de doane doen ivm BPM. Deze was natuurlijk nihil. 2wk later had ik nieuw kenteken binnen.