Lekker een nachtje gaan kamperen in Noorden, bij de boer. Onder zonnige omstandigheden huren we daar wel eens een kano of twee om op de Nieuwkoopse plassen een stukje te varen. Een zeilbootje huren kan ook heel leuk zijn. Dit keer wisten we dat er veel regen op komst was, dus hebben we het maar op het land gehouden. Ik had vrijdag van wat alu profiel een kleine dakdrager gemaakt om alu kisten en tent op het dak vast te zetten, dan houd ik veel meer binnenruimte beschikbaar voor de passagiers. Het water kwam zondag inderdaad met bakken uit de lucht, maar door de luifel van de tent aan het dakrekje te binden konden we de boel droog weer de auto inkrijgen. Eenmaal thuis de tent over de Laro gehangen, was zo weer droog.
Toch fijn wat je allemaal met een Laro kan doen!
[picasaweb.google.co.uk]#
Groet,
John
lekker nachtje kamperen
-
Marc-my-Words
Re: lekker nachtje kamperen
Dag John,
Kom je vaker daar in het Nwkoopse? Ik was d'r 3 jaar lang in het zomerseizoen actief. De LandRover als mobiel kantoor/slaapkamer, en dan dus deze multifuncti in de hooiberg of werkschuur geparkeerd ... na een lange dag werken sliep het beter als thuis. De laatste tijd kom ik er weer wat minder, en goed beschouwd is dat feit zelf ook weer minder, want midden in het drukke groene hart is het een heerlijke oase - vooral als je geautoriseerd (en gemotoriseerd) overal mag komen.
Marc
Kom je vaker daar in het Nwkoopse? Ik was d'r 3 jaar lang in het zomerseizoen actief. De LandRover als mobiel kantoor/slaapkamer, en dan dus deze multifuncti in de hooiberg of werkschuur geparkeerd ... na een lange dag werken sliep het beter als thuis. De laatste tijd kom ik er weer wat minder, en goed beschouwd is dat feit zelf ook weer minder, want midden in het drukke groene hart is het een heerlijke oase - vooral als je geautoriseerd (en gemotoriseerd) overal mag komen.
Marc
-
John Straatman (johnstraatman@hotmail.com)
Hoi Marc,
Ik woon in Den Haag en kom een paar keer per jaar in Noorden, hetzij om met een kano een stukje te varen, hetzij om ook bij boerderij Koole een nachtje te kamperen.
Ik zou er inderdaad ook wel vaker naar toe willen want het is schitterend, en maar een uurtje rijden.
Groet,
John
Ik woon in Den Haag en kom een paar keer per jaar in Noorden, hetzij om met een kano een stukje te varen, hetzij om ook bij boerderij Koole een nachtje te kamperen.
Ik zou er inderdaad ook wel vaker naar toe willen want het is schitterend, en maar een uurtje rijden.
Groet,
John
-
Marc-my-Words
John Straatman (johnstraatman@hotmail.com) Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi Marc,
>
> Ik woon in Den Haag en kom een paar keer per jaar
> in Noorden, hetzij om met een kano een stukje te
> varen, hetzij om ook bij boerderij Koole een
> nachtje te kamperen.
> Ik zou er inderdaad ook wel vaker naar toe willen
> want het is schitterend, en maar een uurtje
> rijden.
>
> Groet,
>
> John
Dat van die Boorderij Koole had ik al geraden.
Als ik er ben dan is het weliswaar ten zuiden van Noorden, maar niet in het Zuiden (want dat ligt weer in het westen).
Aldaar is het geen kampeerboerderij, maar als je er klust dan is er veel mogelijk.
De afgelopen jaren had je dus zo nu en dan een caledonian-blue 110HT kunnen zien langskomen, soms ook in Noorden.
Binnenkort is het iets grijsgroens, of groengrijs, maar dan meestal wel doordeweeks, en dus een stuk minder vaak als even geleden.
En op het water is het eigenlijk altijd iets met een paarse motor erachter.
(Jammergenoeg is die IJslandse aspluim alweer verwaaid, met aspluim is het nl. allemaal nog veel mooier/rustiger aldaar.)
Groeten Marc
-------------------------------------------------------
> Hoi Marc,
>
> Ik woon in Den Haag en kom een paar keer per jaar
> in Noorden, hetzij om met een kano een stukje te
> varen, hetzij om ook bij boerderij Koole een
> nachtje te kamperen.
> Ik zou er inderdaad ook wel vaker naar toe willen
> want het is schitterend, en maar een uurtje
> rijden.
>
> Groet,
>
> John
Dat van die Boorderij Koole had ik al geraden.
Als ik er ben dan is het weliswaar ten zuiden van Noorden, maar niet in het Zuiden (want dat ligt weer in het westen).
Aldaar is het geen kampeerboerderij, maar als je er klust dan is er veel mogelijk.
De afgelopen jaren had je dus zo nu en dan een caledonian-blue 110HT kunnen zien langskomen, soms ook in Noorden.
Binnenkort is het iets grijsgroens, of groengrijs, maar dan meestal wel doordeweeks, en dus een stuk minder vaak als even geleden.
En op het water is het eigenlijk altijd iets met een paarse motor erachter.
(Jammergenoeg is die IJslandse aspluim alweer verwaaid, met aspluim is het nl. allemaal nog veel mooier/rustiger aldaar.)
Groeten Marc