Trailer treffen

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Tollo

Trailer treffen

Bericht door Tollo »

Wel kort dag maar hier een schot voor de boeg om een trailer treffen te organiseren.
Niet alleen voor mensen met een trailer maar ook voor belangstellenden.
Er komen twee weekenden in aanmerking wat mij betreft voordat de vakantie aanbreekt.
19 en 20 juni
26 en 27 juni
Men kan bij mij kamperen voor degene die dat wil maar men kan er ook een eendags treffen van maken.
Water, licht en toilet aanwezig.

Kees.
vossehoff

Re: Trailer treffen

Bericht door vossehoff »

En waar woon je?

gr Niels
Madcap

Bericht door Madcap »

Eursinge...
Tollo

Bericht door Tollo »

Wij wonen in Eursinge bij Westerbork.
Jacaranda

Bericht door Jacaranda »

Kan ik met een treintje van drie Sankey's komen en ze daar verkopen? :-) Is weer wat anders dan een Tupperwareparty... ;-)

Martin 88, 90 en 110"(sold) van der Velde met Boefje

jacarandatot.jpg --> mod_embed_images_loadimage('b727eb5759bfe61c8ee1427b578ac16b', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fleutjerovertje.nl%2Fjacaranda%2Fjacarandatot.jpg', 'http://leutjerovertje.nl/jacaranda/jacarandatot.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fleutjerovertje.nl%2Fjacaranda%2Fjacarandatot.jpg', '', 12190703, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Tollo

Bericht door Tollo »

Voor zover ik het kan overzien wordt het een bescheiden opkomst, zoveel trailer/tent combinaties zijn er niet het is meer een demo van de bestaande trailer/tent uitvoeringen.
Het wordt geen sort out als het doorgaat.

Kees.
Gretl

Bericht door Gretl »

Hallo Kees,

ik kom graag, maar genoemde data komen me beide niet uit, sorry.

groet
Toro
vossehoff

Bericht door vossehoff »

Kijk, das praktisch om de hoek.

gr Niels
Cees

Bericht door Cees »

LEUK!!! Geweldig idee. Prik een datum vast in een weekend dat iedereen kan. Zetdeze in de agenda en maak n beetje reclame van tijd tot tijd. Ik heb er zin in. Wie gaat de bedrijven uitnodigen?
Gretl

Bericht door Gretl »

Ik zou 't over de vakanties heen tillen.

groet
Tollo

Bericht door Tollo »

Kom eens langs, altijd gezellig.
0593-332017.

Kees.
vossehoff

Bericht door vossehoff »

Ben er vandaag twee keer doorheen getuft met de LW. Zag geen landrover of trailer staan, waar zit je ongeveer (zo groot lijkt het niet te zijn)?

gr Niels
Frank Geerts

Bericht door Frank Geerts »

Leuk. heb geen trailer. Ben 2 dagen per week vlak bij je in de buurt.
Hamveld Wijster. Kom dan zeker 2 a 3 keer door Eursinge, o.a om in Schoonloo te gaan paardrijden op de woensdagavond.
Ben al 40 jaar een part-time Drent.
Kom graag kijken. Eerste weekend niet. Keuze maken tussen:
- vaderdag
- LRCH rit
- MG dag op de 20e in Waalwijk.

Leuk een LaRo in de buurt.

Vriendelijke groeten,
Frank
[home.tiscali.nl]
Tollo

Bericht door Tollo »

De Goorns 10.
Landrover en trailer staan binnen.

Kees.
Tollo

Bericht door Tollo »

Schroom niet om De Goorns 10 aan te doen.

Kees.
Frank Geerts

Bericht door Frank Geerts »

Zal ik zeker eens doen!

FRank
erik

Bericht door erik »

ik kom ook zeker langs !

want ik zoek eigelijk nog een sankey trailer.
dus komt mooi uit om even langs te komen
houd me op de hoogte

groet erik
Michiel Tom

Bericht door Michiel Tom »

Hallo allemaal, voor ons is deze prikpagina helemaal nieuw. Wij zijn erg geinteresseerd in allerlei trailer-projecten. Zo willen wij een Sankey trailer verbouwen tot tenttrailer, bijvoorbeeld in combinatie met een Howling Moon trailertent en zouden het leuk vinden om ervaringen te horen of voorbeelden te zien. Mogen wij ook komen? (we zullen ons via een ander draadje wel even netjes voorstellen).

Groeten van Monique en Michiel (link gevonden via forum LRCH)
Gretl

Bericht door Gretl »

Waar woon je? De mijne staat in Amersfoort.

gr.
Toro

zie:
Michiel Tom

Bericht door Michiel Tom »

Hi Toro, net je blog zitten lezen. Lijkt sterk op waar we aan zitten te denken! Wij wonen in Lelystad, is maar een half uurtje.... Zouden we hem eens mogen bekijken als het zo uit komt?

We zijn voor heel nieuwsgierig naar de constructie van de om- en opbouw van de Sankey, de trekhaakconstructie, tips en trucs e.d. Als we het doorzetten moet de trailer geschikt zijn voor flinke reizen onder verschillende omstandigheden, dus er moet van te voren even goed worden nagedacht.

Wij vonden de tent trouwens ook via dat Zwitserse bedrijf.

Gr,
Michiel
Gretl

Bericht door Gretl »

Je bent van harte welkom! doe ff pb'tje dan kunnen we wat afspreken.

Voordeel van XP-Edition is dat je daar de tent ook kunt zien. Urs Zweifel ff bellen of mailen en hij kan 't voor je regelen. Ik heb 't uiteindelijk in Zwitserland gekocht omdat niemand in NL deze tent op voorraad heeft.

Doe Urs de groeten :-)

gr.
Toro
Madcap

Bericht door Madcap »

Dacht dat traveltec ook zo'n tent heeft staan? Geen aandelen of zo hoor...traveltec
Madcap

Bericht door Madcap »

Ook aardige trailers uit au...

[www.terrazzo.nl]
[www.hemmaibackabro.blogspot.com]
Robertson Outback Products

Bericht door Robertson Outback Products »

Geachte allemaal,

Onlangs kreeg ik deze topic toegespeeld via een relatie van mij. Wij zijn idd sinds vorig jaar gestart met het produceren van ons demomodel "Nomad" en hebben deze dit jaar uitvoerig getest op locaties waarvan wij vinden dat de trailer goed moet kunnen volgen. Door zijn afmeting en het gebruikte materiaal, is de "Nomad" niet alleen uitstekend in het terrein, maar volgt de trailer vanzelfsprekend ook goed op de verharde weg. De "Nomad" is ontworpen met een visie en voor een bepaalde doelgroep; voor hen die luxe liever thuis laten, het echte kamperen willen ervaren, willen genieten van de natuur en de vrijheid willen houden om 'daar' te willen staan waar zij dat willen. (euhm.. hier staat niet 'legaal' kamperen ter discussie) Van weekendjes weg tot een flinke vakantie, dat maakt niet uit, de "Nomad" is er geschikt voor. Aankoppelen en rijden maar, locatie gezien.. uitklappen en genieten maar!

Onze "Nomad" is een basis offroad trailer (zonder daktent), dit betekent dat wij dus 'custom build trailers' bouwen en verder afgebouwd kan gaan worden met accessoires die u er op wenst te hebben. Dit kunnen wij voor u doen, doet u zelf of laat dit desgewenst door een andere partij doen. Wij vinden dat de prijs ook een belangrijke rol speelt, dus vandaar dat onze trailers van goede kwaliteit zijn, maar toch wel betaalbaar. Wilt u liever een wat grotere trailer hebben met daarop een grotere klap tent in plaats van een daktent, dan kan dat ook. Op dit moment werken wij voor een klant aan een grotere trailer, waarop een "Dingo-Tec" tent gemonteerd zal gaan worden. Ideaal voor gezinnen met kinderen of hen die meer ruimte wensen te hebben dan dat de "Nomad" kan bieden. Hierover later meer via onze website.

Indien er mensen zijn die in de orienterende fase zitten tot aanschaf van een dergelijke trailer, kunnen bij ons advies op maat krijgen, een testrit of testweekend met ons demo model doen of we plannen idd, zoals het idee in deze topic; een vergelijkingsdag. Daar willen wij wel aan mee werken. Misschien is het handig om een datum en locatie vast te zetten, zodat geinteresseerden en andere trailerbouwers/ importeurs ook aanwezig kunnen zijn? Om het voor iedereen betaalbaar te houden, kunnen we naar locaties zoals IJmuiden (gratis en een uitstekend terrein), Axel (p.p. toegangs prijs, ook prima terrein) of elders? Wij kunnen ook voor een beetje catering zorgen; wij beschikken over een party tent, banken en tafels, branders en pannen..) Als we dus ergens mee van dienst kunnen zijn, horen wij dat graag.

Overigens, de "Nomad" is min of meer altijd te bezichtigen bij AG Land Rover Unlimited in Genderen (Nb). Op afspraak bij ons in Rijswijk (Zh) en anders op aanvraag, tijdens de greenlane en terrein activiteiten van Mercator Experience.

Met vriendelijke groet, Marco Cruz Eguizabal
www.robertson-outback.com
geertjan

Bericht door geertjan »

Eric Ik heb nog een sankey narrow te koop

Geertjan
Jacaranda

Bericht door Jacaranda »

Is dat degene in de Jan van Polanenstraat??

Dat is letterlijk bij mij om de hoek !!

Als je zin hebt in een bakkie en lullen over aanhangers (zoals Sankey's die ik te koop heb..), ben je welkom bij

Optiek van der Velde
Lindelaan 209
Rijswijk

Groeten,

Martin dieeenSankeyinGenderenheeftafgeleverd!

Martin 88, 90 en 110"(sold) van der Velde met Boefje

jacarandatot.jpg --> mod_embed_images_loadimage('92ed1d077d24dbec166223b67e8dc0dc', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fleutjerovertje.nl%2Fjacaranda%2Fjacarandatot.jpg', 'http://leutjerovertje.nl/jacaranda/jacarandatot.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fleutjerovertje.nl%2Fjacaranda%2Fjacarandatot.jpg', '', 12997798, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Arjan

Bericht door Arjan »

Hoi Marco
Mooie trailer`s
Maar is 6000 euro voor een kale trailer/aanhanger niet erg veel geld.
Ik kan me natuurlijk vergissen.

Gr Arjan
Robertson Outback Products

Bericht door Robertson Outback Products »

@ Arjan
bedankt voor je bezoek aan de website! "duur" is wanneer je er geen geld voor over hebt. Ik heb een bedrijf en wij bouwen prof. trailers. Daarbij heeft de "Nomad" uitgekiende offroad eigenschappen, welke beter zijn dan menig andere trailer. Maar de grote vraag is natuurlijk; heb je dat nodig? Ga zelf eens een sankey of polynorm helemaal offroad opbouwen tot een goed product. Demonteren, stralen, lassen, behandelen, opbouwen, afwerken enzovoorts. Ik denk dat je al gauw naar een 3 a 5000 euro zal gaan. Afhankelijk van je wensen natuurlijk. Maar dan blijf je met de volgende zaken zitten; gewicht (zwaar), log (afmeting) en een opknapper. Als je er van af wilt en er een voor jou reeele prijs krijgen; is deze mogelijk te duur. Toen wij er achter kwamen dat een sankey opknappen nog altijd een tweedehands product blijft en met bovengenoemde zaken, was het niet meer interessant. Dus zochten wij een partner die officieel trailers bouwt. En zo zijn wij begonnen met trailers bouwen die 100% betrouwbaar zijn, garantie en doordacht bedacht zijn. En dan valt onze prijs ineens reuze mee. En zeker in vergelijk met onze con-collegae, die zijn vanaf €9000,- maar wel compleet. Alleen.. Een standaard product, in productie gemaakt. Dat laatste kunnen wij niet. Markt veelste klein en ik ga m niet in oostblok of Azie laten maken.

@ Martin
ik vermoedde dat je in de buurt woont, maar geen idee waar. Ik zie nooit sankeys in de straat staan, noch Land Rovers. Hoewel ik v d zomer wel een verhoogde 88/ 90 softtop gezien heb en een 110 met de tekst "wannahaves".. Oh, en er staat een paar straten verder op een Range Rover, een Disco serie 2 en een zwarte 109 pick up met roofrack en een Mercedes G (zilver). En die witte Range Rover classic uit '73 2 deurs 200tdi die is.... Van mij :-D
Moet maar eens een bakkie doen ja. Nu even tijd vinden/ maken.
Jacaranda

Bericht door Jacaranda »

en een 110
> met de tekst "wannahaves".. Oh, en er staat een
> paar straten verder op een Range Rover, een Disco
> serie 2 en een zwarte 109 pick up met roofrack en
> een Mercedes G (zilver). En die witte Range Rover
> classic uit '73 2 deurs 200tdi die is.... Van mij
> :-D
> Moet maar eens een bakkie doen ja. Nu even tijd
> vinden/ maken.

Die is idd van mij. Vroeger stond er reclame op van mijn zaak : Optiek van der Velde. Die zit dus aan de Lindelaan 209.

Koffie staat altijd klaar voor medelarofielen!

Mijn Sankey's staan in de Plaspoelpolder.

Groeten,

Martin
Plaats reactie