dagje prikkers zeewolde !

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
disco1992

dagje prikkers zeewolde !

Bericht door disco1992 »

vandaag dagje naar zeewolde geweest van het prikkersweekend.

uiteraard was alles weer prima georganiseerd COMPLIMENTEN !

volgens mijn indrukken iets minder druk dan vorig jaar maar toch nog tientallen landrovers.
aantal verkoop aanhangertjes/kofferbakken was ook redelijk.
helaas vielen de verkopen beetje tegen maar dat mocht de pret apsoluut niet drukken.

een erg leuk offroad parcours uitgezet.
wij hebben het allen prima naar ons zin gehad en alle andere ook volgens mij.

enorm bedankt organisatie en tot gauw

groet de 3 range rover classics
Pamela

Re: dagje prikkers zeewolde !

Bericht door Pamela »

Foto's ???

"Pamela"
Series III '88 - 1980 -LHD

&

"Crocky"
Defender 110 200TDI - 1983 - RHD

(Zuid Limburg)

"Leef vandaag alsof deze dag de laatste zou zijn...... "
[www.scoutinglaros.nl]
serine

Bericht door serine »

beetje jammer want eergisteren tikte iemand dat er juist meer volk zou komen...

ik had het wel een beetje verwacht hoor...gezien er een aantal vaste prikkers dagen klanten naar engeland zijn..of iets anders aan het doen zijn..

maar als het maar gezellig geweest is...dat is het belangrijkste...

nog een stille minuut gehouden en foto's gemaakt?
Lucas van Lierop

Bericht door Lucas van Lierop »

Ik vond het hartstikke leuk, prima georganiseerd, dat wil zeggen: Er waren geen irritante zaken die niet geregeld waren en verder kon iedereen lekker doen wat ie wilde (teveel geplan is ook niks!).

Volgend jaar weer!

Groet
Lucas
AadG

Bericht door AadG »

Helemaal mee eens.
Het was gewoon gezellie
D&G

Bericht door D&G »

Jammer dat het weer zo tegen zat
Boelo

Bericht door Boelo »

Ook ik/wij vond(en) het erg leuk, bedankt organisatie, well done. Zo leuk zelfs dat ik zondag nog een keer geweest ben, maar dan met aanhang;-)
Jurriaan nogmaals bedankt.

Groet Boelo
G-men (Gargamel)

Bericht door G-men (Gargamel) »

Het was zeker gezellig, en zondagmiddag zeker T-shirtjesweer.
Vele bekenden gezien en veel al dan niet intelligente gesprekken gevoerd, en uit betrouwbare bron vernomen dat de grote whisky test een groot succes was.
Zelfs nog wat moeten sleutelen aan een eigenwijze series, maar ook die deed het na een half uurtje weer.Het blijft engels tenslotte. Overuigens voor deze wagen een mooie kilometerteller gescoord, dus er is wel wat verkocht !
Prima praatje van Sander en een leuk parcours. Wel beetje krap voor de 110's als ik het zo bekeek.
Organisatie bedankt, het was prima verzorgd; en uiteraard voor hethaling vatbaar. Eerst in September de sort-out maar eens zien.

Zou alleen fijn zijn als ze bij de ingang ook rechts een betaalunit zetten. moet nu steeds omlopen.... (moet wel wat te klagen blijven natuurlijk !)

Gerrit
Puffino

Bericht door Puffino »

He dat parcours was toch juist leuk met een 110! Had je tenminste iets te sturen!

;-)

Anders ben je er zo snel doorheen dan is het niet leuk meer.... Op deze manier zat er wel van alles in. Ik vond het een opvallend goed veelzijdig parcours. Voor zo een klein postzegeltje, zat er echt veel in.

Sander Lelieveld

Snorkel, een 200tdi Symphonie op 24V

Snorkel.Runde.NL

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/05/2010 10:00 door Puffino.
Jurriaan

Bericht door Jurriaan »

Volgende keer iemand mee laten carpoolen die de auto (nog) niet af heeft oid

Voor mij kwamen ze speciaal de poort opendoen, kwam net na zonsondergang binnen op zaterdagavond Had dus geen last van m'n rechtse stuur.

Jurriaan.
Jurriaan

Bericht door Jurriaan »

You're welcome

Gevulde koeken hebben al een bestemming gevonden, de fles wijn ga ik even een mooi moment voor zoeken =)

...en actiefoto's van de kaapstander in actie uiteraard, zodra `ie functioneel is!

Jurriaan.
Tata-D2

Bericht door Tata-D2 »

Het was gezellig als vanouds en prima georganiseerd.
Bedankt.
Groet, Willem, Felix en Max

Tata-D2.
Scratch

Bericht door Scratch »

Jurriaan Schreef:
-------------------------------------------------------

> Had dus geen last van m'n rechtse stuur.

Nog uit de diff lock gekregen !? Of ben je regel recht naar huis gereden

gr Eric

laroup4.gif --> mod_embed_images_loadimage('a69e3a06ab2276fb48e62f812e3ffa4c', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fimg210.imageshack.us%2Fimg210%2F7148%2Flaroup4.gif', 'http://img210.imageshack.us/img210/7148/laroup4.gif', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fimg210.imageshack.us%2Fimg210%2F7148%2Flaroup4.gif', '', 12136824, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Jurriaan

Bericht door Jurriaan »

Bleek alleen het lampje te zijn. Op het verharde geeft `ie geen krimp. Misschien is er onderop wel een connector los oid van het heftige offroad-avontuur wat de 110 te verduren kreeg...

Nog geen tijd gehad om er naar te kijken, wel Mario te pakken gekregen die me wat advies gaf wat het op zou kunnen lossen.

Jurriaan.
Plaats reactie