Prikkerstransportje Limburg Drenthe
-
Marco
Prikkerstransportje Limburg Drenthe
Ik reis morgenochtend af naar Bart van Dessel om wat onderdelen voor mijn rrc op te halen waaronder een 2 delige onbeklede hemel.reis zo heel nederland af om onderdelen te scoren en zo mijn engelse trots kompleet en in orginele staat te krijgen.er is alleen 1 probleem,hoe krijg je een 2 delige hemel in een peugeot 106?.Niet dus want de oude,doorgezakte beschimmelde had ik nog liggen maar de enigste manier om hem erin te krijgen is dubbelvouwen en plattrappen maar daar worden we niets wijzer van LOL.Dus mijn vraag is dan ook,is er iemand die ook onderdelen gaat halen en in bezit is van een grotere auto dan die van mij op dit moment zodat ik de hemel in drenthe of in de buurt van het noorden kan oppikken.uiteraard hoeft het niet voor niets!
-
sean
Re: Prikkerstransportje Limburg Drenthe
Heb je ook de maten voor ons ?
( Als het in een Kangoo past, en je weet het in Nieuwegein te krijgen, m'n broer komt Koninginnedag naar mij toe, Kostvlies )
Grtz.
( Als het in een Kangoo past, en je weet het in Nieuwegein te krijgen, m'n broer komt Koninginnedag naar mij toe, Kostvlies )
Grtz.
-
Marco
Dat zo mooi zijn,kijken wie er nog meer reageert op mijn oproep.de maten zijn 1.29 x 1.38 en 1.00 x 1.36.we houden contact en bedankt alvast voor je reactie.
-
Frank 110V8
Marco,
Dan zou diegene ook wat kleine onderdeeltjes voor mij mee mogen nemen, pik ik het wel weer bij jou op.
Groet Frank (Kropswolde)
Dan zou diegene ook wat kleine onderdeeltjes voor mij mee mogen nemen, pik ik het wel weer bij jou op.
Groet Frank (Kropswolde)
-
Marco
Vind ik prima,fijn dat er op deze manier toch ook weer op de al maar duurder worden verzendkosten bespaard kan worden.we wachten af.