hoi, ik zit met hetvolgende probleem : na het verwisselen van de accu (vorige was kapot) in mijn RR Sport van '05 heb ik een probleem met de radio, deze werkt nog wel, maar er komt geen geluid meer uit de boxen. Auto is binnen geweest bij een bevriende garagist die de elektronica heeft nagekeken maar geen probleem te vinden. Is er iemand van jullie die ooit al hetzelfde probleem gehad heeft (oplossing?) of bestaat er misschien een soort van "mute knop" die per ongeluk is ingedruk (ik vind er allesinds niet van terug in de handleiding van de radio)
groetjes.
Probleem radio RR Sport harman kardon
-
roderiquez
Re: Probleem radio RR Sport harman kardon
ik denk........(ik rijd wel, zoals vele van het forum, series), dat dat een beveiliging is. Misschien moet je een code invoeren, of spelen met het (de-)activeren van het alarm een paar keer.
Het komt vaker volgensmij voor btw: [forum.landrovernet.com]
Het komt vaker volgensmij voor btw: [forum.landrovernet.com]
-
darude
een code ingeven, lijkt me ook logisch, maar de radio vraagt niet naar een code, het scherm is normaal, je kan switchen tussen kanalen, cd opzetten, enkel geen geluid. is er een bepaalde toetsencombinatie die je misschien moet indrukken zodat er een scherm om een code in te geven verschijnt
bedankt
bedankt
-
roderiquez
ja dat vermoed ik...maar wie ben ik. misschien moet je het eens op een engels forum of op de lrch proberen. Op de prik zitten toch vooral mensen die series en defender of RRC rijden. Maar wil niemand tegen de schenen schoppen!
Of neem anders eens contact op met een dealer, of ze bekend met het probleem zijn.
Of neem anders eens contact op met een dealer, of ze bekend met het probleem zijn.