Hoi,
heb deels nog lpg installatie in wagen liggen, is een 3.5 carbu leiding tussen ontspanner en carbu's heb ik wat schrik om te verwijderen, tip?
Rrc 1980
-
Bart van Dessel
Re: Rrc 1980
Geen schrik nodig als je maar niet rookt....
Kijk dat de afsluiter van je gasinstallatie werkt, voorzichting koppelingen losdraaien, zorg dat de auto in een zéér goed geventileerde ruimte staat of buiten, is nog beter. Maak geen lamp of iets anders op stroom aan als het gas ontsnapt of ontsnapt is.
Groetjes, Bart (roker)
Kijk dat de afsluiter van je gasinstallatie werkt, voorzichting koppelingen losdraaien, zorg dat de auto in een zéér goed geventileerde ruimte staat of buiten, is nog beter. Maak geen lamp of iets anders op stroom aan als het gas ontsnapt of ontsnapt is.
Groetjes, Bart (roker)
-
Dirk
ja,idd wartels bij de motor iets losdraaien even laten sissen en als het over is rest demonteren.Als er gas blijft ontsnappen is je afsluiter bij de tank kapot.(komt zelden voor)Dan kan je gerust tank er uit slopen etc.
Succes ene geen peuk op tijdens het werk.......................
Succes ene geen peuk op tijdens het werk.......................
-
Jits
Tank ligt er niet meer in dus geen probleem
Maar maak me zorgen dat hij langs de aansluitingen tussen carbu's en ontspanner valse lucht zo trekken,
hoe die gaten te dichten?
alvast bedankt
Maar maak me zorgen dat hij langs de aansluitingen tussen carbu's en ontspanner valse lucht zo trekken,
hoe die gaten te dichten?
alvast bedankt
-
Benno
Hangt een beetje van het systeem af. Als je de slang na de verdamper bedoelt die zich uitsplitst naar de twee mengstukken dan kun je die gewoon verwijderen. Het gehele mengstuk verwijderen is vaak het eenvoudigst. Heb je ook geen last van valse lucht meer daarna.
Als de tank al weg is is het ergste leed al geleden. De rest kan er gewoon tussenuit gehaald worden. Alleen even opletten bij de afsluiter in de benzineleiding. Als je alle electriciteit verwijdert doet die het misschien ook niet meer en dan krijgt de motor geen benzine.
groet,
Benno
Als de tank al weg is is het ergste leed al geleden. De rest kan er gewoon tussenuit gehaald worden. Alleen even opletten bij de afsluiter in de benzineleiding. Als je alle electriciteit verwijdert doet die het misschien ook niet meer en dan krijgt de motor geen benzine.
groet,
Benno