Hoe kan ik het deurpaneel aan de rechtervoorkant verwijderen.
Mijn deur ontgrendeld niet met de afstandsbediening. Vergrendelen wil wel.
Ik kan de deur alleen openen met de klink aan de binnenkant.Hoe kan ik dit zelf het beste verhelpen.
Wie heeft hiermee ervaring of kan mij verder helpen.
Centrale deurvergrendeling discovery td5
-
Aad Koene
Re: Centrale deurvergrendeling discovery td5
Actuator is aan vervanging toe.
Bekleding is vrij simpel los te halen.
Aad Koene
Serie 1 Pick Up, 1956 "Prikup"
Serie 2a Stawag, 1972 "Tinkerbell"
Forward Control 101 Ambu, 1977 "Knorretje"
Disco 1 Comm., 1990 "Chalky"
Leer van de fouten van een ander, je wordt nooit oud genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Meer vragen is meer weten, meer weten is meer vragen
Bekleding is vrij simpel los te halen.
Aad Koene
Serie 1 Pick Up, 1956 "Prikup"
Serie 2a Stawag, 1972 "Tinkerbell"
Forward Control 101 Ambu, 1977 "Knorretje"
Disco 1 Comm., 1990 "Chalky"
Leer van de fouten van een ander, je wordt nooit oud genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Meer vragen is meer weten, meer weten is meer vragen
-
Rinze
Goedemiddag allemaal,
Even dit bericht weer naar boven halen. Ik heb hetzelfde probleem. Hoe krijg is het deurpaneel eraf? Ik heb alle schroeven los, maar de boel zit nog steeds vast. Ik heb een Disco2 TD5.
Iemand een goede tip?
Rinze
Even dit bericht weer naar boven halen. Ik heb hetzelfde probleem. Hoe krijg is het deurpaneel eraf? Ik heb alle schroeven los, maar de boel zit nog steeds vast. Ik heb een Disco2 TD5.
Iemand een goede tip?
Rinze
-
Raymond
Als het goed is moet je het paneel er af kunnen trekken ( met beleid) ,zitten kunststof klem parkers achter .
Haal gelijk een setje nieuwe ze breken nogal snel af.
Heb dit laatst ook gegaan bij de 5de deur om bij de reserve wiel ophanging te komen.
Gr. Raymond..........
Haal gelijk een setje nieuwe ze breken nogal snel af.
Heb dit laatst ook gegaan bij de 5de deur om bij de reserve wiel ophanging te komen.
Gr. Raymond..........
-
Benno
Onder de klink zitten twee m6 bouten. Die los maken, dan kun je de klink verwijderen aan de binnenkant. Daarna vorozichtig met een brede schroevendraaien aan de onderkant van de deur beginnen met de klikkers lostrekken. Als je e.e.a. met beleid doet komen ze allemaal goed los. Hierna kun je de deurkaart optillen en eraf schuiven. Als je toevallig geen electrische ramen hebt moet je natuurlijk ook nog even de raamslinger verwijderen.
groet,
Benno
groet,
Benno