vlieghuis
Geplaatst: do 14 jan 2010, 21:52
Hallo Prikkes,
Ik ben met het vervangen van de motor 2,5 benzine voor een S III LW bezig en dan kom je ook de koppelingsplaat, kering en drukgroep tegen. Welke ik vervangen heb onder het motto je kunt er nu lekker bij.
De Vraag is; bij de oude motor heeft men vloeibare pakking tussen het vlieghuis en het blok gedaan. Dit heb ik weer schoon gemaakt. Nu vraag ik mij af of hier een pakking hoort. Zo ja heeft iemand hier een tekening van (want ik kan in mijn boeken hier niets over vinden) Tevens zit er een ring tussen de bouten waarmee je het vliegwiel vast zet. Waar hoort die ring exact?
Als ik de oude motor bekijk zie ik dat het drukgroep 1 cm meer uitsteek dan mijn nieuwe motor. Gaat dit problemen opleveren?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groet,
WillemNoord
Ik ben met het vervangen van de motor 2,5 benzine voor een S III LW bezig en dan kom je ook de koppelingsplaat, kering en drukgroep tegen. Welke ik vervangen heb onder het motto je kunt er nu lekker bij.
De Vraag is; bij de oude motor heeft men vloeibare pakking tussen het vlieghuis en het blok gedaan. Dit heb ik weer schoon gemaakt. Nu vraag ik mij af of hier een pakking hoort. Zo ja heeft iemand hier een tekening van (want ik kan in mijn boeken hier niets over vinden) Tevens zit er een ring tussen de bouten waarmee je het vliegwiel vast zet. Waar hoort die ring exact?
Als ik de oude motor bekijk zie ik dat het drukgroep 1 cm meer uitsteek dan mijn nieuwe motor. Gaat dit problemen opleveren?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groet,
WillemNoord