iemand al ervaring sonim landrover S1 gsm

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
sjuul gele zebra 109 |||

iemand al ervaring sonim landrover S1 gsm

Bericht door sjuul gele zebra 109 ||| »

in ieder geval iedereen een gezellige kerst gewenst....

Ik ben benieuwt of er al iemand zo n gsm heeft,in de kleur orange, en of er ook een auto oplader bij zit,en welke navigatie er op kan.(tom tom).
Het is namenlijk zo dat mijn gsm cotract volgend jaar feb afloopt,en ik ben gaan surfren op het web,en nu komt de sonim landrover S1 in beeld ,dus vandaar deze vraagen.
ik hoor van jullie hoop ik.
GR Sjuul...............
rolf.manon.mika@hetnet.nl

Re: iemand al ervaring sonim landrover S1 gsm

Bericht door rolf.manon.mika@hetnet.nl »

Hi Sjuul,

Ik heb pas een Sonim S1 genomen omdat mijn huidige toestel, Nokia N96 niet geschikt is als werktelefoon.
De Sonim ziet er stoer uit (heb de zwarte, kon de oranje nergens vinden) en zal ongetwijfeld zo sterk zijn als je in alle filmpjes kunt zien.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat je er wel zo mee uitgespeeld bent, weinig gadgets zoals leuke ringtones e.d. Het is echt een rechttoe rechtaan telefoon.
Daarom heb ik een KPN duokaart genomen (2 kaarten met hetzelfde telnummer) zodat ik de N96 ook kan blijven gebruiken.
Dus als je op zoek bent naar alleen een telefoon die het altijd zal doen en er stoer uitziet (zeker met het landrover logo) is de Sonim helemaal goed, als je er ook wat mee wil spelen zou ik toch voor een smartphone kiezen.gr. Rolf
RoLandrover

Re: iemand al ervaring sonim landrover S1 gsm

Bericht door RoLandrover »

Leesvoer

[landrover.startpagina.nl]
Plaats reactie