mijn achterraam verwarming laat los van de ruit,ben al bij een automaterialen zaak geweest maar die hebben alleen maar lijm.
ik weet me te herrineren dat er ook lose plakverwarming in de handel is geweest.
weet iemand hierover iets .
groetjes en fijne kerstdagen toegewenst vanuit het noorden.
Wim
loslatende achterruitverwarming
-
Hanzzl
Re: loslatende achterruitverwarming
Dag Wim,
Die heb plakverwarming heb ik een paar jaar geleden uit Engeland laten komen. Was een beetje gedoe om op te plakken en werkte ook niet helemaal lekker omdat je snel breuken maakt in de geleiders. Die heb ik nog geprobeerd te lijmen met zilverlijnm, maar dat maakte niet veel uit.
Ik ben uiteindelijk zelf in Engeland (vakantie) een defender achterruit met verwarming en derde remlicht gaan halen en dat werkt perfect!
Succes!
Hanzzl
Series III 88 petrol 1973
Die heb plakverwarming heb ik een paar jaar geleden uit Engeland laten komen. Was een beetje gedoe om op te plakken en werkte ook niet helemaal lekker omdat je snel breuken maakt in de geleiders. Die heb ik nog geprobeerd te lijmen met zilverlijnm, maar dat maakte niet veel uit.
Ik ben uiteindelijk zelf in Engeland (vakantie) een defender achterruit met verwarming en derde remlicht gaan halen en dat werkt perfect!
Succes!
Hanzzl
Series III 88 petrol 1973