service paddock spares : TOP!!!
-
hvdf
service paddock spares : TOP!!!
acht maanden geleden een nieuwe radiateur gekocht voor mijn RRC.
en wat denk je , een klein scheurtje in de soldering , dus lek.
foto's opgestuurd naar paddocks, een keer bellen en een nieuwe gekregen, zoals het hoort.
Wie een bijna nieuwe radiateur kan/wil repareren mag hem voor een klein bedrag hebben.
( bij intresse kan ik foto's mailen)
groeten,
han
en wat denk je , een klein scheurtje in de soldering , dus lek.
foto's opgestuurd naar paddocks, een keer bellen en een nieuwe gekregen, zoals het hoort.
Wie een bijna nieuwe radiateur kan/wil repareren mag hem voor een klein bedrag hebben.
( bij intresse kan ik foto's mailen)
groeten,
han
-
Bonheur II
Re: service paddock spares : TOP!!!
Han, mocht het met Eric niet lukken dan mag je mij ook even mailen.
-
sander
Re: service paddock spares : TOP!!!
ik heb ook een keer verkeerde info gekregen
na mail contact kon het opsturen op hun kosten
en geld werd ook keurig terug gestort
alleen 1 nadeel ze hebben niet alles
na mail contact kon het opsturen op hun kosten
en geld werd ook keurig terug gestort
alleen 1 nadeel ze hebben niet alles
-
Willem
Re: service paddock spares : TOP!!!
Mijn ervaring is dat ze op verkoopvragen niet hard antwoorden, op service vragen echter uitgebreid en relatief snel.
Groet,
Willem
[www.landrover-defender.eu]
Groet,
Willem
[www.landrover-defender.eu]
-
Frans Bonnes
Re: service paddock spares : TOP!!!
Als je slecht onderdelen levert, moet je wel goede service geven.
Anders komt men er nooooooit meer terug. En ben je dus snel uitgehandeld.
fb
Anders komt men er nooooooit meer terug. En ben je dus snel uitgehandeld.
fb
-
Willem
Re: service paddock spares : TOP!!!
Paddock levert wat je ze vraagt te leveren: OEM, goed of minder goed. Alle waar naar zijn geld.
De servicevragen waar ik op doelde gingen over een credit card afschrift wat ik zelf slecht had gelezen en een onderdeel wat ik dacht dat vergeten was, alleen had ik niet gezien dat op de bon stond dat het nageleverd werd. Met andere woorden, ik ben toe aan een bril!
Gr. Willem
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/12/2009 19:14 door Willem.
De servicevragen waar ik op doelde gingen over een credit card afschrift wat ik zelf slecht had gelezen en een onderdeel wat ik dacht dat vergeten was, alleen had ik niet gezien dat op de bon stond dat het nageleverd werd. Met andere woorden, ik ben toe aan een bril!
Gr. Willem
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/12/2009 19:14 door Willem.
-
Hans&Co
Re: service paddock spares : TOP!!!
Ik koop vaak bij Paddock maar vaker bij L.R series waar ik erg tevreden over ben.
[www.lrseries.com]
Grt,
Hans
[www.lrseries.com]
Grt,
Hans