Hallo
Kan iemand mij vertellen wat de storing is aan mijn alarmsysteem het is een defender td5 uit 1999
Als ik het systeem activeer dan behoren de lampen 3x te knipperen maar dat gebeurt niet,
maar het alarm gaat wel af als ik de deur open doe.
Als ik het systeem deactiveer dan knipperen de lampen 1x en dan is hij uitgeschakeld.
De lampen branden dan 1x
Mijn vraag is waarom knipperen de lampen niet tijdens het activeren.
Groeten Richard
alarm storing
-
Willem
Re: alarm storing
Lege batterijen?
De mijne deed ook raar, batterijen vervangen doet wonderen. (Sowieso handig als je het nog nooit gedaan hebt)
Groeten Willem
[www.landrover-defender.eu]
De mijne deed ook raar, batterijen vervangen doet wonderen. (Sowieso handig als je het nog nooit gedaan hebt)
Groeten Willem
[www.landrover-defender.eu]
-
Marc-my-Words
Willem Schreef:
-------------------------------------------------------
> Lege batterijen?
>
> De mijne deed ook raar, batterijen vervangen doet
> wonderen. (Sowieso handig als je het nog nooit
> gedaan hebt)
>
> Groeten Willem
> [www.landrover-defender.eu]
En, soms, als het batterijtje nog nieuw en goed is, is het gewoon een kwestie van een slecht batterij-contactje.
Echter, ongewone knipperpatronen waren bij mij steeds een voorteken van een batterij en/of contact-probleempje.
Als je dan geduldig wacht ..... dan komt er een moment dat de startblokkering niet meer vrijgegeven wordt ......
en dan sta je raar te kijken (en maar hopen dat dat op een paar honderd meter van huis is, zoals mij overkwam).
Marc (110Td5HT1999)
-------------------------------------------------------
> Lege batterijen?
>
> De mijne deed ook raar, batterijen vervangen doet
> wonderen. (Sowieso handig als je het nog nooit
> gedaan hebt)
>
> Groeten Willem
> [www.landrover-defender.eu]
En, soms, als het batterijtje nog nieuw en goed is, is het gewoon een kwestie van een slecht batterij-contactje.
Echter, ongewone knipperpatronen waren bij mij steeds een voorteken van een batterij en/of contact-probleempje.
Als je dan geduldig wacht ..... dan komt er een moment dat de startblokkering niet meer vrijgegeven wordt ......
en dan sta je raar te kijken (en maar hopen dat dat op een paar honderd meter van huis is, zoals mij overkwam).
Marc (110Td5HT1999)
-
Aad Koene
Richard,
kan zijn dat je Alarmkast aan het overlijden is (los van een bijna lege batterij).
Na verloop van tijd krijg je tweemaal claxon en alarmlichten asl gevolg van een Misslock.
Het wordt dan tijd om de kast te vervangen.
Is groen en zit achter het klokkenspel.
Aad Koene
Serie 1 Pick Up, 1956 "Prikup"
Serie 2a Stawag, 1972 "Tinkerbell"
Forward Control 101 Ambu, 1977 "Knorretje"
Disco 1 Comm., 1990 "Chalky"
Leer van de fouten van een ander, je wordt nooit oud genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Meer vragen is meer weten, meer weten is meer vragen
kan zijn dat je Alarmkast aan het overlijden is (los van een bijna lege batterij).
Na verloop van tijd krijg je tweemaal claxon en alarmlichten asl gevolg van een Misslock.
Het wordt dan tijd om de kast te vervangen.
Is groen en zit achter het klokkenspel.
Aad Koene
Serie 1 Pick Up, 1956 "Prikup"
Serie 2a Stawag, 1972 "Tinkerbell"
Forward Control 101 Ambu, 1977 "Knorretje"
Disco 1 Comm., 1990 "Chalky"
Leer van de fouten van een ander, je wordt nooit oud genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Meer vragen is meer weten, meer weten is meer vragen