Hey luitjes,
Mijn LW heeft een nieuwe versnellingsbak nodig. Ik kan nu een gerevisaeerde krijgen zonder tussenbak. Nu vraag ik mij af hoe moeilijk of makkelijk het is om de oude tussenbak van mijn huidige versnellingsbak over te hevelen naar de gereviseerde.
Groeten,
Percy
S3 tussenbak
-
Dennis101
Re: S3 tussenbak
Dat is nauwelijks meer werk als het vervangen van de bak.
Het handigste is om eerst de nieuwe versnellingsbak te plaatsen en daar de tussenbak aan te bouwen Een losse hoofdbak prik je nog gemakkelijker tegen het motorblok als een compleet geheel en de tussenbak zit maar met een paar bouten aan de hoofdbak vast.
Schaf gelijk een complete pakkingset aan en vergeet niet om een nieuw borgplaatje op de hoofdas te gebruiken (borgplaatje zit niet in de set).
Dennis B
Het handigste is om eerst de nieuwe versnellingsbak te plaatsen en daar de tussenbak aan te bouwen Een losse hoofdbak prik je nog gemakkelijker tegen het motorblok als een compleet geheel en de tussenbak zit maar met een paar bouten aan de hoofdbak vast.
Schaf gelijk een complete pakkingset aan en vergeet niet om een nieuw borgplaatje op de hoofdas te gebruiken (borgplaatje zit niet in de set).
Dennis B
-
Exfietser
Re: S3 tussenbak
Inderdaad een middagje knutselen en je rijdt weer. En pakkingen, doe wat Dennis zegt. Het is niet heel lastig.
Arnold.
Arnold.