trekhaak landrover LW 88

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Harry Lightweight 88

trekhaak landrover LW 88

Bericht door Harry Lightweight 88 »

Geachte landrover piloten,
Wie heeft er een trekhaak voor mijn landrover LW 88?
Het moet wel passen onder mijn NATO haak want die blijft zitten, verder moeten de gaten al voorgeboord zijn.
Een simpel bouwpakket dus........
Ik hoor van jullie..........
Groet van Harry
Vandionant Ignace

Re: trekhaak landrover LW 88

Bericht door Vandionant Ignace »

Hallo,

Ik heb een plaat van 160mm breed en 20mm dik die zodanig gezet is dat je het enerzijds kan bevestigen op de plek waar je natohaak hangt en dat je eronder en voor de natohaak een bol kan bouten.

Ignace
Exfietser

Re: trekhaak landrover LW 88

Bericht door Exfietser »

Daar mag je dan niet meer dan 750 kilo mee trekken. De enige trekhaak waarmee je in nederland legaal meer mee mag trekken is een brink trekhaak. Dat is de enige series trekhaak die een typegoedkeuring heeft. Alle andere, dus de natotrekhaak, agrarische vangmuilen e.d. hebben geen tgk voor op een landrover helaas. Ondanks dat die veel degelijker zijn dan zo'n stomme knobbel.

Hoe gaat het met je plannen voor de daalderop boiler Ignace? Waneer kunnen we komen proeven?

Arnold.
Marchel

Re: trekhaak landrover LW 88 -> Ron Bolleboom

Bericht door Marchel »

Hoi Harry,

Ron Bolleboom heeft ze volgens mij. Zie: [www.ronbolleboom.nl]

Ik heb ook wel andere oplossingen gezien. (Gezet plaat materiaal / - profiel etc...). Kortom ook even rondkijken.

Hierna komt waarschijnlijk ook jouw vraag over de 24V verlichting. Er zijn mensen die relais kastjes heben gebouwd. Zelg heb ik een lichtbalk met 24V lampjes gemaakt die ik achterop de aanhanger hang

M.vr.gr.

Marchel
blauwe land rover lightweight
Plaats reactie