Nu heb ik de wagen niet zo lang geleden verkocht en de koper wil graag een afstandbediening erbij.
Er waren er 2 maar 1 exemplaar is tot op de draad versleten.
Waar koop ik zo'n afstandsbediening. E bay is teveel gedoe, de dealer is onbetaalbaar en niet op voorraad, BP te G kan 'm niet leveren, dus wie heeft er een tip?
groet en dank, Paul
afstandbediening freelander 1
-
neef Henk
Re: afstandbediening freelander 1
Lijkt mij dat de koper daar toch wel voor kan zorgen of heeft ie um nog niet afbetaald
Groeten neef Henk
(die nog wacht op jouw verhaaltje?)
Groeten neef Henk
(die nog wacht op jouw verhaaltje?)
-
Marc-my-Words
Dag Paul,
Heeft deze Freelander niet net zo'n fob als een Td5Defender ? (Minstens sommige Freelanders hadden er zo eentje.)
Ik heb een tijdje terug bij een niet-dealer (te Baarn) voor een bescheiden bedrag een nieuw leeg fob-doosje (geen fop-doosje) gekocht.
Na jaren sleutelhanger/broekzak raakt de fob wat sleets, dat klopt. Als het binnenwerk nog werkt is zo'n "renewal" echt een aanrader.
De oude lege fob kan je dan bovendien met een paar nutteloze sleutels op een diefstalgevoelige plek leggen (ik doel dus op de triviale "verstop-plekken" die ieder dief als eerste controleert) dan heeft de fob nog een leuke fop-werking.
Marc
PS Je had deze "renewal" natuurlijk vóór de verkoop moeten doen, zoiets betaalt zich makkelijk terug.
Heeft deze Freelander niet net zo'n fob als een Td5Defender ? (Minstens sommige Freelanders hadden er zo eentje.)
Ik heb een tijdje terug bij een niet-dealer (te Baarn) voor een bescheiden bedrag een nieuw leeg fob-doosje (geen fop-doosje) gekocht.
Na jaren sleutelhanger/broekzak raakt de fob wat sleets, dat klopt. Als het binnenwerk nog werkt is zo'n "renewal" echt een aanrader.
De oude lege fob kan je dan bovendien met een paar nutteloze sleutels op een diefstalgevoelige plek leggen (ik doel dus op de triviale "verstop-plekken" die ieder dief als eerste controleert) dan heeft de fob nog een leuke fop-werking.
Marc
PS Je had deze "renewal" natuurlijk vóór de verkoop moeten doen, zoiets betaalt zich makkelijk terug.
-
Paul kampeerrover
Ik heb de auto verkocht aan een ghanese vriend die dacht er een leuke bijverdienste aan te kunnen hebben door de wagen te exporteren naar Ghana.
De a/b is onderweg kaduuk gegaan ( geplet) richting Afrika op de boot. De ghanese vriend spreekt slecht nederlands(perfect engels) en ik heb hem aangeboden tegen zijn kosten dat ding te regelen.
Inmiddels blijkt de dealer de enige die op korte termijn kan leveren.
Dus alles is keurig afgehandeld. Als gekleurde medemens wordt hij bij leveranciers niet of slecht geholpen. Dezelfde klus kost mij geen enkele moeite.
Dus alles in goede orde gegaan.
groet, Paul
p.s. Henk, copy is binnenkort bij je.
De a/b is onderweg kaduuk gegaan ( geplet) richting Afrika op de boot. De ghanese vriend spreekt slecht nederlands(perfect engels) en ik heb hem aangeboden tegen zijn kosten dat ding te regelen.
Inmiddels blijkt de dealer de enige die op korte termijn kan leveren.
Dus alles is keurig afgehandeld. Als gekleurde medemens wordt hij bij leveranciers niet of slecht geholpen. Dezelfde klus kost mij geen enkele moeite.
Dus alles in goede orde gegaan.
groet, Paul
p.s. Henk, copy is binnenkort bij je.