connector 4mm2 ??
-
bram-rrc
connector 4mm2 ??
Iemand nog een tip waar ik connectors/stekkers kan vinden voor 4mm2 kabel
Wil in de stroom voorziening van de electrische fans twee stekkers opnemen, zodat ik deze los kan
halen mochten ze weigeren. (blijken niet altijd blij te zijn met zwemmen
Heel het frame haal ik gemakkelijk los, kan dan de stalen fan als nood monteren (die acherin ligt.)
(nb. op de fans zijn de verbindingen gesoldeerd en dichtgeharsd)
Rick donkers ken ik, kan daar alleen grote, lompe connectors vinden (zijn geschikt tot 16mm2)
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/11/2009 17:50 door bram-rrc.
Wil in de stroom voorziening van de electrische fans twee stekkers opnemen, zodat ik deze los kan
halen mochten ze weigeren. (blijken niet altijd blij te zijn met zwemmen
Heel het frame haal ik gemakkelijk los, kan dan de stalen fan als nood monteren (die acherin ligt.)
(nb. op de fans zijn de verbindingen gesoldeerd en dichtgeharsd)
Rick donkers ken ik, kan daar alleen grote, lompe connectors vinden (zijn geschikt tot 16mm2)
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/11/2009 17:50 door bram-rrc.
-
Erwin 110TD5
Re: connector 4mm2 ??
Rick Donkers : kabelschoentjes geisoleerd
Conrad....heeft het ook,
maar ook de gewonen hobbybob volgens mij...
Erwin
110SW TD5 2002
[www.terriet.com]
Conrad....heeft het ook,
maar ook de gewonen hobbybob volgens mij...
Erwin
110SW TD5 2002
[www.terriet.com]
-
bram-rrc
Dat bedoel ik nou net niet, die kan je idd bij elke automaterialen zaak halen.
Bedoel echte stekkers/connectors:
zulke, maar dan geschikt voor 4mm2 (en 15A)
[www.rdae.nl]
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/11/2009 19:37 door bram-rrc.
Bedoel echte stekkers/connectors:
zulke, maar dan geschikt voor 4mm2 (en 15A)
[www.rdae.nl]
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/11/2009 19:37 door bram-rrc.
-
bram-rrc
Heb ik gezien,
maar die bedoelde ik met lomp en aan de grote kant. gaan tot 16mm2 en meten: 52 x 29 x 32 mm. (male)
maar die bedoelde ik met lomp en aan de grote kant. gaan tot 16mm2 en meten: 52 x 29 x 32 mm. (male)
-
G-men (Gargamel)
Wat is er mis met gewone AMP schuifstekkers ????
Die heb je ook voor 4 en 6mm2. Als je een goede geisoleerde versie koopt is dat net zo makkelijk als een dure connector....
Gerrit
Die heb je ook voor 4 en 6mm2. Als je een goede geisoleerde versie koopt is dat net zo makkelijk als een dure connector....
Gerrit
-
bram-rrc
Net zo makkelijk ja, misschien wel makkelijker, maar niet net zo goed!
Als je 4 draden hebt, en je gebruikt, in dit geval gele, shuifstekkers moet ik alles
helemaal aftapen, omdat de kans bestaat dat ze losschuiven, want echt vast zitten die
dingen niet. En om het goed te isoleren moet je er nog een krimpkous omheen doen, omdat
de isolatie zo kort door de amp stekker wordt afgedekt dat de ader zo weer zichtbaar is.
Heb mijn achterlichten ook met ronde amp stekkers zitten, maar wil dit zeker gaan vervangen!
Laatst alles kunnen loshalen omdat het knipperlicht niet werkte, bleek de ronde amp
schuifstekker los te zijn gegaan.
Gewoon een paar mooie stekkers ertussen, is dat gewoon goed. Zeker voor de koeling niet
onbelangrijk.
Wat is duur, die "grote" van rick donkers zitten onder de 10 euro kompleet.
De ventilatoren zijn van een mondeo, paar tientjes. Die van Kenlowe zijn een paar honderd voor
twee stuks, dus heb nog wat een paar euro over om het netjes te maken.
Als je 4 draden hebt, en je gebruikt, in dit geval gele, shuifstekkers moet ik alles
helemaal aftapen, omdat de kans bestaat dat ze losschuiven, want echt vast zitten die
dingen niet. En om het goed te isoleren moet je er nog een krimpkous omheen doen, omdat
de isolatie zo kort door de amp stekker wordt afgedekt dat de ader zo weer zichtbaar is.
Heb mijn achterlichten ook met ronde amp stekkers zitten, maar wil dit zeker gaan vervangen!
Laatst alles kunnen loshalen omdat het knipperlicht niet werkte, bleek de ronde amp
schuifstekker los te zijn gegaan.
Gewoon een paar mooie stekkers ertussen, is dat gewoon goed. Zeker voor de koeling niet
onbelangrijk.
Wat is duur, die "grote" van rick donkers zitten onder de 10 euro kompleet.
De ventilatoren zijn van een mondeo, paar tientjes. Die van Kenlowe zijn een paar honderd voor
twee stuks, dus heb nog wat een paar euro over om het netjes te maken.
-
AadG
Ik heb acculaadstekkers maar dan in klein formaat.
Gaat tot 6 mm maximaal in.
Die zijn lekker stevig.
Mail me even je adres, stuur ik een plaatje.
De kosten zijn het niet.
info@agys.nl
aagro@caiway.nl
(je mag kiezen )
Gaat tot 6 mm maximaal in.
Die zijn lekker stevig.
Mail me even je adres, stuur ik een plaatje.
De kosten zijn het niet.
info@agys.nl
aagro@caiway.nl
(je mag kiezen )