OT navigeren paginamarkt

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
A3

OT navigeren paginamarkt

Bericht door A3 »

Voor de digibeten even een vraag: als ik de advertenties van paginamarkt aanklik en daarna met de navigatiepijl linksboven (of backspace) terug wil naar de vorige advertentie, springt ie telkens weer bovenaan de pagina en moet ik weer helemaal naar de volgende advertentie scrollen. Heb dit eerst nooit gehad en ook op de pc op m'n werkt springt ie wel naar de laatst aangeklikte advertentie terug. Heb van alles geprobeerd met instellingen maar kom er niet uit. Wie heeft de oplossing?
Jurriaan

Re: OT navigeren paginamarkt

Bericht door Jurriaan »

Shift-klikken doe ik altijd, dan opent 'ie een advertentie in een nieuw venster.

Jurriaan.
A3

Bericht door A3 »

werkt inderdaad ook prima, goeie tip, bedankt.
arend

Bericht door arend »

je kan ook naar EXTRA in je browser,
dan naar internetopties. tabblad ALGEMEEN
onderaan achter TABBLADEN, weergave van webpagina's op tabbladen wijzigen knop INSTELLINGEN, in het geopende blad onderaan aanvinkenëen nieuw tabblad in hert huidige venster" en "popups openen in nieuw venster"
zou moeten werken.
arend
arend

Bericht door arend »

sorry
hij opend de advertentie dan wel in een nieuw tabblad wat je gewoon weg kan klikken als je er mee klaar bent. en je zit weer op het overzicht, werkt lekker snel. en overzichtelijk.
A3

Bericht door A3 »

Arend, de door jou genoemde instellingen stonden al zo maar 't werkt niet zo het zou moeten. Zoals door Jurriaan genoemd met shift werkt wel lekker en doe 't nu maar zo.
Bedankt voor 't meedenken.
Plaats reactie