Help!!
-
Ploertje
Help!!
Hoi,
Een probleem(pje) met een Range Rover P38.
De accu is helemaal dood en..........................de deuren op slot.
Tja en alles is elektrisch, dus ook de sloten
Heeft iemand goede tips om de motorkap open te krijgen, zonder te slopen.
Of via een van buitenaf bereikbare kabel de accu te laden.
Volgens mij heb ik pech met de constante 24V op de aanhanger connector, die ontbreekt.
Tips zijn welkom.
Richard
Een probleem(pje) met een Range Rover P38.
De accu is helemaal dood en..........................de deuren op slot.
Tja en alles is elektrisch, dus ook de sloten
Heeft iemand goede tips om de motorkap open te krijgen, zonder te slopen.
Of via een van buitenaf bereikbare kabel de accu te laden.
Volgens mij heb ik pech met de constante 24V op de aanhanger connector, die ontbreekt.
Tips zijn welkom.
Richard
-
90TD5'03
Re: Help!!
Met de acculader onder de auto kruipen. De plusklem op de aansluiting van de startmotor en de minklem op zo dicht mogelijk bij de massakabel in de buurt van de accu zien te krijgen.
Maar volgens mij moet een sleutel toch ook wel effectief zijn.
Groet van Marco
Maar volgens mij moet een sleutel toch ook wel effectief zijn.
Groet van Marco
-
Summerwind
ANWB ?
Of die gasten uit Enschede, die de laatste tijd aardig wat LaRo's weten open te krijgen.
Of die gasten uit Enschede, die de laatste tijd aardig wat LaRo's weten open te krijgen.
-
Rene110V8
Waar kun jij het nou druk mee hebben? Al weken niet gewerkt en nu vakantie
-
Frank 110V8
Richard,
Ik zou idd onder de auto kruipen en via de aansluiting op de startmotor de boel opladen, doe ik ook bij de trekker, heb ik een soortgelijk probleem, om de kap open te doen moet de voorlader van de plaats en daarvoor moet de motor lopen.
groet frank
Ik zou idd onder de auto kruipen en via de aansluiting op de startmotor de boel opladen, doe ik ook bij de trekker, heb ik een soortgelijk probleem, om de kap open te doen moet de voorlader van de plaats en daarvoor moet de motor lopen.
groet frank
-
Aad Koene
Zelfs al is de accu leeg, werkt het slot aan de bestuurderskant ook mechanisch.
Schrik niet als je de deur opendoet want het alarm gaat dan af totdat je de motorkap los gemaakt hebt, detectieschakelaar ingedrukt houdt en de deur weer op slot hebt gedaan.
Succes,
Aad Koene
Serie 1 Pick Up, 1956 "Prikup"
Serie 2a Stawag, 1972 "Tinkerbell"
Forward Control 101 Ambu, 1977 "Knorretje"
Disco 1 Comm., 1990 "Chalky"
Leer van de fouten van een ander, je wordt nooit oud genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Meer vragen is meer weten, meer weten is meer vragen
Schrik niet als je de deur opendoet want het alarm gaat dan af totdat je de motorkap los gemaakt hebt, detectieschakelaar ingedrukt houdt en de deur weer op slot hebt gedaan.
Succes,
Aad Koene
Serie 1 Pick Up, 1956 "Prikup"
Serie 2a Stawag, 1972 "Tinkerbell"
Forward Control 101 Ambu, 1977 "Knorretje"
Disco 1 Comm., 1990 "Chalky"
Leer van de fouten van een ander, je wordt nooit oud genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Meer vragen is meer weten, meer weten is meer vragen
-
Ploertje
Aad,
In theorie zou dat inderdaad het geval zijn ware het niet dat hier de bekende uitzondering op de regel op de oprit staat.
Als dat gewerkt zou hebben hadden we geen bericht hoeven posten
Irene
In theorie zou dat inderdaad het geval zijn ware het niet dat hier de bekende uitzondering op de regel op de oprit staat.
Als dat gewerkt zou hebben hadden we geen bericht hoeven posten
Irene
-
Jan Willem
Jaha een P38. Die wil nog weleens what pratical jokes uithalen schijnt.
Niet dat ik nu een oplossing heb, buiten de al genoemde oplossing via de startmotor.
Maar wellicht een goede voor de volgende keer is een ontgrendeling bypass te maken waarmee de kap van buitenaf geopend kan worden.
Wel goed verstoppen natuurlijk
Suk6
JW
Niet dat ik nu een oplossing heb, buiten de al genoemde oplossing via de startmotor.
Maar wellicht een goede voor de volgende keer is een ontgrendeling bypass te maken waarmee de kap van buitenaf geopend kan worden.
Wel goed verstoppen natuurlijk
Suk6
JW
-
D&G
Hoezo, word anders de motor gejat in die contreiën?
Debbie & Gerard
90" 200tdi 1985 "Jeremy"
88" 2 liter Series 1 1958
BLRC Website
BLRC Facebook pagina
Zo langzaam als het kan, zo snel als het moet.
Debbie & Gerard
90" 200tdi 1985 "Jeremy"
88" 2 liter Series 1 1958
BLRC Website
BLRC Facebook pagina
Zo langzaam als het kan, zo snel als het moet.
-
Ploertje
zo, jij durft... onze chique mobiel een beetje vergelijken met een trekker met voorlader
maar..............................truc geluukt
er zit weer wat leven in en de boordcomputer meld "poging mislukt, wacht" als reactie op onze poging om gisteren met sleutel en code toegang te krijgen tot het hok...
maar helaas werkt het motortje van het slot niet zonder prik en dus bleef het geheel hermetisch afgesloten.
hij staat weer te laden en nu maar afwachten of we er straks weer in mogen , het zijn soms net levende wezens die landrovers.
wordt vervolgt
Richard
maar..............................truc geluukt
er zit weer wat leven in en de boordcomputer meld "poging mislukt, wacht" als reactie op onze poging om gisteren met sleutel en code toegang te krijgen tot het hok...
maar helaas werkt het motortje van het slot niet zonder prik en dus bleef het geheel hermetisch afgesloten.
hij staat weer te laden en nu maar afwachten of we er straks weer in mogen , het zijn soms net levende wezens die landrovers.
wordt vervolgt
Richard