Als noorderling even een vraag voor de zuiderlingen onder ons; weet iemand een paar mooie stukken om te rijden in de omgeving van Vught?
Hang er volgende week een tijdje rond in de buurt en wil wel een paar verkenningsritjes maken. Weet dat er zandpaden en natuur genoeg is, maar de stukken die ik al eens in het echt bekeken heb zijn vaak afgesloten of verboden.
gr. Niels
Omgeving Vught
-
Joep
Re: Omgeving Vught
Rondom Cromvoirt / Helvoirt en richting Loon op Zand kom je langs de Loons en Drunense duinen. Liggen genoeg onverharde paden.
grt
joep
Vlijmen
grt
joep
Vlijmen
-
caligaris987
nog een beetje verder afzakken onder tilburg ligt rechts van de weg goirle popel enkele mooie stukken om te doen
veel plezier ermee
gr bert
veel plezier ermee
gr bert
-
vossehoff
Loons en Drunense duinen ken ik al van een verkenning te paard (twee weekjes op een boerderij gestaan daar), maar toen had ik sterk de indruk dat er maar weinig was waar je met de auto op mocht rijden. Maar ik zal beide plekken eens opzoeken.
Bedankt voor de info!
gr. Niels
Bedankt voor de info!
gr. Niels
-
James
Het bos op de Loonsebaan, daar kan je parelel aan rijden. (Niet doorheen) Maar is volgens mij niet echt spectaculair. Zal niet meevallen om daar onverhard wat te rijden.
Kïrst, waar Vught om de hoek ligt.
Kïrst, waar Vught om de hoek ligt.
-
Geoffrey
In omgeving vught kun je mooi rijden als je door cromvoirt rijd richting Helvoirt, je moet naar duinoord rijden en daar alsmaar rechtdoor.
Er staat nergens dat je er niet met je auto mag komen.
Is heel mooi stukje met ook mooie stukken mul zand. Als je geluk hebt kom je ook nog een paar reeen tegen;-).
Succes
Groeten Geoffrey
Helvoirt, 5 min van Vught
Er staat nergens dat je er niet met je auto mag komen.
Is heel mooi stukje met ook mooie stukken mul zand. Als je geluk hebt kom je ook nog een paar reeen tegen;-).
Succes
Groeten Geoffrey
Helvoirt, 5 min van Vught