Hallo,
Ik heb een schade aan m'n linker achterpaneel; paneel hoeft niet vervangen te worden, maar moet wel recht getrokken worden en een nieuw hoekje erop (schade zit tusen achterwiel en achterhoek.
Inschatting schadeherstelbedrijf (gaat via landrover dealer) was in eerste instantie €750 excl., maar nu ik hem heb gebracht krijg ik een berichtje dat het €1100,- excl gaat kosten. Weet iemand wellicht nog een adres in zuid-limburg dat een goede prijs-kwaliteit verhouding heeft (zonder BTW zou ook al aardig schelen...
Thx, Arno
Schadeherstel bedrijf in zuid-limburg
-
klatter
Re: Schadeherstel bedrijf in zuid-limburg
Arno,
In zuid limburg? zou ik even over de grens proberen, blijft de BTW meestal wel achterwegen.
suc6 Klatter
In zuid limburg? zou ik even over de grens proberen, blijft de BTW meestal wel achterwegen.
suc6 Klatter
-
Erwin 110TD5
Als je er een ritje richting Eindhoven voor over hebt... ik weet wel een goed adresje. Hebben mij 2 keer prima geholpen (beide keren niet mijn/onze fout )
Erwin
110SW TD5 2002
[www.terriet.com]
Erwin
110SW TD5 2002
[www.terriet.com]
-
Cor
Arno,
Zit zelf ook in Zuid limburg, Landgraaf om precies te zijn. Weet niet uit welke richting Z-limburg je komt, maar Henk Schlijper in Kerkrade (Grachterstraat) heb ik goede ervaringen mee.
Cor
Zit zelf ook in Zuid limburg, Landgraaf om precies te zijn. Weet niet uit welke richting Z-limburg je komt, maar Henk Schlijper in Kerkrade (Grachterstraat) heb ik goede ervaringen mee.
Cor