Misschien een stomme vraag. Maar ik wil wat onderdelen bestellen. En overal wordt dan om het typenummer van mijn discovery gevraagd. Het is een discovery uit 1996 een 300 TDI. Hoe kan ik zien of het een disco is na "JA032850" Ik zie geen aanknopingspunten met mijn chassisnummer.....?
Is Paddocks een goede site om te bestellen of hebben jullie betere adviezen. Het gaat om CV-joints en om swivel-balls. Liefst de kit versies dan heb je alles in een..
voor of na JA032850 (Landrover Discovery)
-
German Shepard
Re: voor of na JA032850 (Landrover Discovery)
kijk naar het laatste deel van je chassisnummer, daar staat als het goed is ook 2 letters en 6 cijfers. Opbouw is alafbetisch, dus na JA komt JB en zo verder.
-
Lucas van Lierop
Re: voor of na JA032850 (Landrover Discovery)
Hej Cor!,
Toch maar zelf onderdelen gaan regelen?
Ik heb heeel toevallig 5 min geleden voor het eerst iets bij Paddocks besteld. Ik zou het zeker even checken maar volgens mij is het over het algemeen het verschil tussen een 200Tdi en een 300Tdi of eigenlijk de Disco 1 versie 1 tot 89-94 en Disco 1 versie 2 95-98
Succes
P.S. Ben benieuwd hoe het verder met jullie en de Disco gaat, ik moet moet nog steeds ons reisverslag afmaken, schiet er nogal bij in...
Toch maar zelf onderdelen gaan regelen?
Ik heb heeel toevallig 5 min geleden voor het eerst iets bij Paddocks besteld. Ik zou het zeker even checken maar volgens mij is het over het algemeen het verschil tussen een 200Tdi en een 300Tdi of eigenlijk de Disco 1 versie 1 tot 89-94 en Disco 1 versie 2 95-98
Succes
P.S. Ben benieuwd hoe het verder met jullie en de Disco gaat, ik moet moet nog steeds ons reisverslag afmaken, schiet er nogal bij in...