Hoi,
Van mijn 110 (1983) werkt de richting aanwijzer niet meer. Ik heb de schakelaar van de alarmlichten al vervangen maar dit heeft niet geholpen. Kan het verder alleen nog in de schakelaar aan het stuur zitten of zijn er nog meer mogelijk heden?
Groet,
Richard Werkman
Richting aanwijzer defect
-
Erwin 110TD5
Re: Richting aanwijzer defect
Knipperrelais... Maar als je alarmlampjes (van die reeds vervangen schakelaar) het nu wel doen zul je in de hendel aan de stuurkolom moeten zoeken...
Kwetsbaar ding, heb m ook als eens mogen vervangen. NIet echt een hele lastige klus overigens, alleen meot je stuur eraf, zorg dat je dan de stand even markeert anders staat je stuur scheef (been there, done that )
Erwin
110SW TD5 2002
[www.terriet.com]
Kwetsbaar ding, heb m ook als eens mogen vervangen. NIet echt een hele lastige klus overigens, alleen meot je stuur eraf, zorg dat je dan de stand even markeert anders staat je stuur scheef (been there, done that )
Erwin
110SW TD5 2002
[www.terriet.com]
-
pp!
wat ook nog wel eens wil helpen:
krab de corrosie van de armaturen, bij mij waren ze groen, en deed links het niet, gewoon met een schroevendraaier, minivijltje en schuurpapiertje en deed het weer
krab de corrosie van de armaturen, bij mij waren ze groen, en deed links het niet, gewoon met een schroevendraaier, minivijltje en schuurpapiertje en deed het weer
-
Richard 110
Bedankt,
Ik denk dat ik het moet zoeken in het relais.
Richard
Ik denk dat ik het moet zoeken in het relais.
Richard