Serie 2b op kenteken, 10 punten voor RDW
-
Frank Gelen
Serie 2b op kenteken, 10 punten voor RDW
Vandaag heb ik mijn serie 2b forward control van de APK opgehaald; in 1 keer goedgekeurd. Vorige week was ik met de auto naar de RDW in Almelo geweest de auto was nl op belgisch vrachtwagen kenteken en ik wilde deze op NL klein kenteken laten zetten. Met brieven kwam ik niet ver. Landrover Nederland kende deze auto niet eens en kon me ook niet aan een type goedkeuring helpen. Toch de stoute schoenen aangetrokken en de Forward Control op de aanhanger gezet en naar de RDW gegaan. De keurmeester was erg meewerken, kende dit type en wist dat er wel meer rondreden. Ook hielp de RDW met dremel mijn chassis schoon te maken om het chassis nummer goed vast te leggen. Dus heeft de RDW mij goed geholpen.
Perfecte service!
Nu de auto ook APK heeft is er weer een landrover die ongeveer 22 jaar niet gereden heeft op de weg!
Frank
Perfecte service!
Nu de auto ook APK heeft is er weer een landrover die ongeveer 22 jaar niet gereden heeft op de weg!
Frank
-
Frans Bonnes
Re: Serie 2b op kenteken, 10 punten voor RDW
Is dat die FC die ik gezien heb op het 20 jarig bestaan van de LRCH?
Heeft dan wel lang geduurd om er een Nederlands kenteken op te krijgen.
Maar ik had je toen daar al vertelt dat het in principe geen enkel probleem moest zijn.
fb
Heeft dan wel lang geduurd om er een Nederlands kenteken op te krijgen.
Maar ik had je toen daar al vertelt dat het in principe geen enkel probleem moest zijn.
fb
-
frank
Klopt Frans, deze heeft in dat weeken in de line-up gestaan. Ja met brieven kwam ik niet verder, gewoon aanbieden en meenemen was de oplossing. Je had dus gelijk.
groet
Frank
groet
Frank
-
Niels
Gefeliciteerd!
Vond het doodzonde dat die mooie auto daar ongebruikt in je schuur stond toen ik vorig jaar met Bart bij je was. Super dat het nu toch gelukt is.
Groet,
Niels
Vond het doodzonde dat die mooie auto daar ongebruikt in je schuur stond toen ik vorig jaar met Bart bij je was. Super dat het nu toch gelukt is.
Groet,
Niels
-
Maarten Schot
Als mede-2b eigenaar, gefeliciteerd!
groet
maarten
groet
maarten
-
Jurriaan
Bij mij hebben ze ook weer punten gescoord. Met appeltaart aankomen doe ik nog net niet, maar ze zouden het wel verdienen.
Gefeliciteerd trouwens!
Jurriaan.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/09/2009 14:16 door Jurriaan.
Gefeliciteerd trouwens!
Jurriaan.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/09/2009 14:16 door Jurriaan.
-
lippens Christophe
Hallo
Ik heb een vraagje ik heb onlangs ook een FC series 2B gekocht
Maar ik vind het chassis nummer niet,staat het net als bij een defender
rechts vooraan? alvast merci.
groeten Christophe
Ik heb een vraagje ik heb onlangs ook een FC series 2B gekocht
Maar ik vind het chassis nummer niet,staat het net als bij een defender
rechts vooraan? alvast merci.
groeten Christophe