Goedendag,
Op het moment ben ik zover mt mn restauratie project om mn deuren onderhanden te nemen (type lifthandle).
Nu wil ik het glas vewijderen maar dit gaat niet soepel zijn er mensen met ervaring die voor mij tips en truuks hebben ipv de hamer!!
En kunnen jullie me vertellen waar ik de stoffen geleider(rubber) kan verkrijgen voor in de sponning waar het glas doorheen loopt want dit is niet meer te her gebruiken.
Alvast weer onwijs bedankt
Grr Noudje
Deuren 110
-
Boelo
Re: Deuren 110
Ha Noudje,
Ik weet niet waar je de stoffen geleide rails kunt krijgen maar ik weet wel dat je bij landro een volledig rubber (kunststof) variant kan bestellen per meter, deze worden overigens doorgaans naar mijn weten alleen gebruikt voor de schuiframen in de achterpanelen van een SW tot aan 1985 (toen kwam het nieuwe type achterraam).
Maar heb jij stoffen geleiderails in de deuren zitten? Ik heb een 110 uit januari 1984 en deze heeft uiteraard nog de schuifraampjes in de deuren zitten maar dan wel met volledig rubberen geleiderail. Dacht dat dat origineel was maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het bij mij al eens vervangen is.
Succes en groet,
Boelo
Ik weet niet waar je de stoffen geleide rails kunt krijgen maar ik weet wel dat je bij landro een volledig rubber (kunststof) variant kan bestellen per meter, deze worden overigens doorgaans naar mijn weten alleen gebruikt voor de schuiframen in de achterpanelen van een SW tot aan 1985 (toen kwam het nieuwe type achterraam).
Maar heb jij stoffen geleiderails in de deuren zitten? Ik heb een 110 uit januari 1984 en deze heeft uiteraard nog de schuifraampjes in de deuren zitten maar dan wel met volledig rubberen geleiderail. Dacht dat dat origineel was maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het bij mij al eens vervangen is.
Succes en groet,
Boelo
-
noudje
HA Boelo,
Heb de ramen eruit was ffe frunikken maar gelukt bij mij zit in de sponning een voor gevormde plastic s vormig ding! en daar valt weer een u vormig profiel met aan de binnen kant ja een soort stof.
zal d'r nu wel uit komen met dank
gr noudje
Heb de ramen eruit was ffe frunikken maar gelukt bij mij zit in de sponning een voor gevormde plastic s vormig ding! en daar valt weer een u vormig profiel met aan de binnen kant ja een soort stof.
zal d'r nu wel uit komen met dank
gr noudje
-
Blue Thunder
Ik heb ze pas gekocht voor mijn doortops bij budgetparts, die verkopen ze per 2 meter (stoffen uitvoering)
groeten
Blue Thunder
groeten
Blue Thunder