Geluids isolatie 88
-
Willem
Geluids isolatie 88
Bij wie kan ik GELUIDS ISOLATIE spullen voor een oude 88'er het beste kopen ?
-
Richard78
Re: Geluids isolatie 88
[www.alpine.nl] kosten maar 20,- oid:-)
Verder heeft paddocks geluidisolerende matten.
Je kan ook even op www.solidebolide.nl kijken. Hij heeft het een en ander gedaan aan geluidisolatie in zijn 109.
Richard78
Verder heeft paddocks geluidisolerende matten.
Je kan ook even op www.solidebolide.nl kijken. Hij heeft het een en ander gedaan aan geluidisolatie in zijn 109.
Richard78
-
roadrocket
zelf uitermate tevreden met de matten in onze 88: [boesmans.web-log.nl]
toendertijd rechtstreeks gekocht via exmoor, maar die leveren in NL voortaan via daams: [exmoortrim.daams4x4service.nl]
de motorkap heb ik zelf geïsoleerd met matten van de conrad
robert
[boesmans.web-log.nl]
toendertijd rechtstreeks gekocht via exmoor, maar die leveren in NL voortaan via daams: [exmoortrim.daams4x4service.nl]
de motorkap heb ik zelf geïsoleerd met matten van de conrad
robert
[boesmans.web-log.nl]
-
Gert
Robert,
Kun je me zeggen welke matten van de conrad dat waren ?
Groeten,
Gert
Kun je me zeggen welke matten van de conrad dat waren ?
Groeten,
Gert
-
Gert
Ik heb wat gevonden geloof ik, ik had niet de juiste zoektermen ingevoerd.
-
Marco
Vibraflex.... [www.akoestiekwinkel.nl]
Als je alle plaatwerkdelen incl. dak bekleed is het verschil enorm. Dak (als je geen hemeltje hebt) ook beplakken met Acusticab (over de dunne vibraflex heen). Mijn 200tdi 130 is zo stil dat bij de APK 3 man er in moesten rijden om het te ervaren...Gr. Marco
Als je alle plaatwerkdelen incl. dak bekleed is het verschil enorm. Dak (als je geen hemeltje hebt) ook beplakken met Acusticab (over de dunne vibraflex heen). Mijn 200tdi 130 is zo stil dat bij de APK 3 man er in moesten rijden om het te ervaren...Gr. Marco
-
richard
volgens mij kan je bij conrad ook lood bitumen/dempingsplaat bij conrad vinden, en die is maar iets van 2 of 3 euro
groet ries
groet ries