Goedemorgen Prikkers,
beetje verkeerde plaats misschien maar:
Ik zoek een goeie koets voor een RRc hoef geen assen en blok e.d. erbij maar gewoon een harde opbouw!
Ben aan het restuareren met mijn Classic maar komt veel werk aan het licht!
Het gaat om een 3.9 v8i dus een met de scharnieren van de voordeur niet zichtbaar!
Wie heeft er nog iets staan voor een knappe prijs? rollend of niet is geen probleem!
Wie wil / kan mij verder helpen??!!?
B.V.D.
Martin K
Koets RRC vanaf 1988 gevraagd
-
Anton
Re: Koets RRC vanaf 1988 gevraagd
martin, zet de advertentie ook even op de pagina mark 9linkje rechts in het blokje.
dan kan je er een foto bij plaatsen en de ad is veel langer zichtbaar.
Groet Anton
dan kan je er een foto bij plaatsen en de ad is veel langer zichtbaar.
Groet Anton
-
Jimmy
Ai Martin dat klinkt niet best.
wordt niet eenvoudig om een roest arme opbouw te vinden, helaas roesten de types na 1986 ontzettend hard.
Heb wel een opbouw staan van 1981 we kunnen altijd even kijken of je die kunt gebruiken of delen ervan. Heb geen idee hoe de roest gevoelige delen daarvan zijn.
Bel me anders volgende week even.
Gr.
Jimmy
wordt niet eenvoudig om een roest arme opbouw te vinden, helaas roesten de types na 1986 ontzettend hard.
Heb wel een opbouw staan van 1981 we kunnen altijd even kijken of je die kunt gebruiken of delen ervan. Heb geen idee hoe de roest gevoelige delen daarvan zijn.
Bel me anders volgende week even.
Gr.
Jimmy
-
Bart van Dessel
Kijk even op marktplaats bij Range Rover, daar wordt een goede Vogue SE koets van '92 aangeboden zonder chassis, misschien net dat wat je zoekt,
groetjes, Bart van Dessel
groetjes, Bart van Dessel
-
Martin K
Bedankt mensen,
Jimmy Bel je van de week wel even !
Martin K
Jimmy Bel je van de week wel even !
Martin K