Zat vandaag in een kettingsbotsing in centrum Amsterdam Ondanks de enorme slip van mijn Michelin XZY banden op het gladde wegdek kon ik nog net op tijd remmen voor de Golf voor me... maar toen klapte er een Ford Transit met volgeladen dubbelassige aanhanger achterop, waardoor zowel de Ford Transit als de Golf naar de Filistijnen zijn Mijn Laro had alleen een kromme trekhaak
De bestuurder van de Ford belde zijn baas en zei "G*dver, ik ben op een tank geknald."
Ondanks dat het niet mijn fout was voel ik me toch wel een beetje schuldig met mijn 2000kg en stalen chassis...
In ieder geval mankeer je zelf niets en verder niemand letsel. Hebben ze bij de verzekering weer wat de doen en de plaatwerker/spuiter is ook weer van een boterham voorzien.
Hoop ik ook , ik heb ooit hetzelfde gehad , de auto voor me kon het zich niet meer herineren of ik still stond (Toevallig) en er was verder geen getuige dus mocht ik (mijn verzekering ) opdraaien voor de schade die ik leterlijk door schoof aan mijn voor ganger , ook ik had enkel een scheef terekhaakje.
maak dus zeer dudelijk dat je still stond en verder niets kon doen , ondanks dat jij je voet vol op de rem had om jou voor ganger te spaaren , al is dit niet gelukt.
inderdaad peter dat kwam ook bij mij direct op
als ie krom is kan je nu een nieuw chassis eisen en legaal!!
je wil niet weten hoe recht een kromme auto er uit kan zien
Willem, goed om nog eens bevestigd te zien dat een LaRo toch zo sterk is... en veel succes gewenst met het verzekeringsgedoe e.d.! (ik ben daar zelf geen ster in en heb me 2x een oor aan laten naaien in goed vertrouwen)