Als je nog een nieuwe LR wil kopen???

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
LaroFly TD5/90

Als je nog een nieuwe LR wil kopen???

Bericht door LaroFly TD5/90 »

Als je nog een nieuwe LR wil kopen moet je snel zijn, hij wordt onbetaalbaar
Kijk hier maar eens,
[www.evo.nl]
AG

Re: Als je nog een nieuwe LR wil kopen???

Bericht door AG »

ik ga er morgen gelijk 1 halen, verder nog voor iemand meenemen ?
Andrew V8 RRC

Bericht door Andrew V8 RRC »

Nou ik ga hem wel in engeland koopen en dan ook gewoon op engelse plaaten laten staan ( ik ben brits en ingeschreven hihi )
LaroFly TD5/90

Kan je er dan niet twee op je naam nemen
Andrew V8 RRC

Bericht door Andrew V8 RRC »

dat zou kunnen, echter heb ik niet eens het geld voor een nieuwe...

je kunt naturlijk zelf een buiten verblijfje koopen en je inschrijven in de UK , vlak bij paddocks of zo twee vliegen in een klap!!

Greetz Andrew
Gert

Bericht door Gert »

Mijn neef is een aantal jaren in Dubai gaan wonen en werken. Vandaag was hij toevallig in Nederland, en hij bleef bij ons eten.
Een defender kost daar zo'n 23000 euro, en een Disco 3 ongeveer 37000.
Hij was aan het kijken voor een nieuwe auto, en wel een landrover. Hij geloofde het dus bijna niet toen ik vertelde dat ik er een heb, en toen zijn we in het donker nog even door het zand gebanjerd.
Ohja, een of andere dure audi, een R8 ofzo ? Die kost hier 170.000, en daar een slordige 56000. Een liter benzine kost ongeveer 30 cent, en diesel schijnt niet overal verkrijgbaar te zijn.

Bijna bizar...

Overigens is het normale leven in Dubai op auto's en brandstof na net zo duur zo niet duurder dan hier. Een beetje huurhuis begint daar vanaf 50.000 dollar per jaar.

Groeten,

Gert
Paul Stroink

Bericht door Paul Stroink »

Pff, mijn disco gaat duur worden, 10 procent meer wegenbelasting, bijtelling omhoog (waarvan ze eerst hadden beloofd dat ie voor grijs kenteken zou worden afgeschaft), duurdere diesel, bah. Ik denk dat ik de disco maar uit mijn bedrijf haal en naar privé doe, dan doe ik wel een goedkope oldtimer met lage bijtelling naar het bedrijf om de brandstofbonnen te verantwoorden...
LaroFly TD5/90

Ja en het resultaat zal zijn dat er steeds meer oldies op de weg komen, en hoelang zal het dan duren voor ze die gaan pakken. Het is een kwestie van getallen.
Ben

Bericht door Ben »

Tsja, ik weet niet hoe dat bij jullie werkt. Ik denk dan: oke, ik betaal er genoeg voor dus dan mag ik ook vervuilen,niks op de fiets naar m'n werk of naar de winkels want ik betaal niet om nat te regenen.
Gewoon lekker ronken door de binnenstad dus.
Plaats reactie