KOP zorgen (2)
Geplaatst: vr 21 sep 2007, 17:40
Echt, de moed begint me in de schoenen te zakken met dit project...
Ik ben vanochtend met mijn gisteravond gelichte kop van mijn 2.5D naar motorenrevisie geweest om mijn kop te laten vlakken.
Daar werd me meteen verteld dat de voorkamer (wervelkamer?) van de vierde cilinder los zat en dat die met die loszittende kamer ook al eens gevlakt is. Met andere woorden, de kamer is dus schuin gevlakt waardoor deze bijna 1mm te diep ligt!
verder zaten er klein scheurtjes tussen de kleppen van de eerst 3 cilinders...
De vraag is nu of dit erg is bij een 2.5blok. Volgens het revisiebedrijf zijn er motoren (waaronder van een golf) waarbij dit altijd is en dus geen probleem is.
is dat bij mijn blok ook of ben ik gewoon weer de l#l...?
Hij wilde de kop wel afpersen om te kijken of het allemaal nog in orde was, maar vond het verstandiger om eerst eens navraag te doen hoe het zit met de scheurtjes..
gr Misha
Ik ben vanochtend met mijn gisteravond gelichte kop van mijn 2.5D naar motorenrevisie geweest om mijn kop te laten vlakken.
Daar werd me meteen verteld dat de voorkamer (wervelkamer?) van de vierde cilinder los zat en dat die met die loszittende kamer ook al eens gevlakt is. Met andere woorden, de kamer is dus schuin gevlakt waardoor deze bijna 1mm te diep ligt!
verder zaten er klein scheurtjes tussen de kleppen van de eerst 3 cilinders...
De vraag is nu of dit erg is bij een 2.5blok. Volgens het revisiebedrijf zijn er motoren (waaronder van een golf) waarbij dit altijd is en dus geen probleem is.
is dat bij mijn blok ook of ben ik gewoon weer de l#l...?
Hij wilde de kop wel afpersen om te kijken of het allemaal nog in orde was, maar vond het verstandiger om eerst eens navraag te doen hoe het zit met de scheurtjes..
gr Misha